“Går alltid dit, når jeg er i Gdansk”
Anmeldelse av Cafe Kamienica

Cafe Kamienica
Vurdert som nr. 10 av 60 Kaffe og te i Gdansk
Kjøkken: Europeisk, Polsk
Anmeldt 8. desember 2018

Veldig koselig sted i rav gata...Jeg syntes de hadde byens beste hot wine nå sist. Veldig koselig eier!! Jeg skal nok innom igjen snart..

3  Takk, Siri R

Anmeldt 12. april 2018

Vi stoppet her for dessert og kaffe en kveld. Rene polsk nostalgisk retrosted med god kaffe og dessert. Ligger i en rolig " Ambergate".

Dato for besøk: april 2018
Takk, Terje F
Anmeldt 23. oktober 2017

Etter en hektisk dag på vei til hotellet besøkte vi denne trivelige kafeen. Vi bestilte kaffe og en drink med dempet bluesmusikk i bakgrunnen. Hyggelig atmosfære med trivelige ansatte. Et godt valg dersom du ønsker fin atmosfære og litt stillhet.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 712Gunnar
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Vi stoppet her for å ta oss noe å drikke . En koselig liten gate uten samme trafikken som hovedgågaten. Smakte ikke på maten. Ofte gatemusikant rundt i gaten som skaper god stemning.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, lisemj
Anmeldt 16. april 2016

Har vært her flere ganger. Veldig bra sted!! Rolig atmosfære midt i turistløypa..Jeg har kun drukket noe der. så jeg kan ikke vurdere maten.

Dato for besøk: april 2016
Takk, Siri R

Reisende som så på Cafe Kamienica, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Cafe Kamienica? Del dine erfaringer!