“Ikke godt øl”

Browar Trojmiejski Lubrow
Vurdert som nr. 314 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Polsk, Pub
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Jeg er glad i øl og er ikke kresen. Men etter å ha smakt på 3 sorter som ikke falt i smak hos meg så gav jeg opp. Fint lokale og grei service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 280asgeirl

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Desverre gikk alt galt denne serveringen.

Drikken vår ble glemt, så vi var fryktelig tørste gjennom hele forretten. Det var visst ikke (hennes) servitøren som tok orderen sin skyld, men de i baren.
Personen jeg dro med fikk feil mat, av en ny servitør som sa det ikke var hans skyld og anbefalte oss å ta denne isteden. Jeg fikk Rib eye stake (bestilte medium, men)som var så rå at jeg neste ikke klarte å skjære i, enda mindre spise den. (Etter tartar til forrett) vi ble tilbudt å få stekt kjøttet på nytt, men da ba vi om regning.

så det ble mye på en gang. Vi betalte full pris og spiste dessert et annet sted.

Jeg ble anbefalt en spesiell øl fordi jeg er kvinne... Men ba om stout. Den var VELDIG GOD

Maten så også veldig flott ut på fatene våre.

Takk, RebekkaA54
Anmeldt 4. februar 2017 via mobile enheter

Et veldig koselig sted med fin atmosfære. Flinke og kunnskapsrike servitører. Rikelig med øl, ikke så utrolig mye forskjellig, men helt innafor. Anbefaler ølplanken. Der finner du noe du helt sikkert liker.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, 930mariusr
Anmeldt 17. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var to jenter som tilfeldigvis gikk innom her da vi lette etter et lunsjsted.
Ironisk nok liker ingen av oss øl, så det vet vi ikke hvordan smaker der..
MEN vi bestilte forskjellige matretter og alt smakte fantastisk. Så mye god mat, og det var kjemperimelig der.
Atmosfæren der var flott. Det var kjempefint der inne og mye spennende å se på.
For de som er glade i øl, må dette være himmelen.
Tommel opp, vi kommer igjen :-)

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, annev79
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Her må du beregne veeeeldig god tid. Alt tok myyyye lengre tid enn hva servitøren lovte. Selv en rett som skulle være rask i henhold til servitøren, tok en time. Styr unna om du ikke bare skal ha en øl!!

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Gro N

Reisende som så på Browar Trojmiejski Lubrow, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Browar Trojmiejski Lubrow? Del dine erfaringer!