Vio.com
Expedia.comUSD 50
Trip.comUSD 64
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Veldig god beliggenhet. Billig og sentralt. Kort vei til restauranter buss og shopping. Litt gammeldagse rom, men store og behagelige. Bra wifi og god rengjøring. Spiste frokost på restaurant og det var litt halvveis. Bedre å kjøpe på en cafe ute.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, IselinJacobsen
Anmeldt 22. mai 2018

Trodde vi skulle bo på ett hller middelmådig hotell basert på pris, men her fikk man valuta for pengene. Rent og pent, gode rom og ekstremt god beligghenhet. Trivelig betjening og god frokost. og får de som ønsker det en rimelig bra nattklubb i kjelleren.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Tore Andre F
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Hadde en flott opphold på Wolne miasto. Valgte deluxe rom og det var vi glade for. Da hadde vi to-seter sofa og skinnsstol, fri minibar og vannkoker så vi fikk laget oss kaffe. Hadde restauranter rett utenfor døra, var godt å kunne ta en pause på rommet med en kopp kaffe og beina høyt. Stort og fint rom, akkurat som på bilde. Velger gjerne samme hotell og rom igjen.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Marianne R
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet var i grunn kjempe koselig, maten var god, de som jobbet der var hyggelige og hjelpsomme. Sengen var myyyyk og god å ligge i! Men, 2 ganger på 4 dager gikk alarmen som ropte Uwaga, uwaga! Vi måtte evakuere midt på natten, og da hadde ikke betjeningen særlig kontroll. Lydnivået på gaten utfor rommet var hinsides høyt, fikk ikke til å sove når helgen nærmet seg. Men, alt i alt er jeg godt fornøyd.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Caroline H
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Bodde på dette lille hotellet i 3 netter. Super service, veldig sentralt,7 min til Maddison kjøpesenter og jernbanen, kort vei til gamlebyen og kranen. Nydelig frokost der du kunne velge egg/omelett/bacon/bønner/pølser etc.laget ferskt til deg . Deilige brød, og flere typer juice. Vi spiste lunsj i restauranten en dag, 60 zloty for nydelig suppe + en kyllingrett. Kjempegodt, og billig! Det som kan trekke ned på dette hotellet er tepper på rommene som burde vært skiftet ut. Litt støy fra gaten spesielt i helgene . Og en svak parfymelukt i lobbyen. Ellers ett godt og rimelig alternativ midt i Gdansk.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, lisesk_lvika