“Perfekt hvis du trenger glutenfri mat eller en bedre middag!”

Literacka Restaurant & Wine Bar
Vurdert som nr. 7 av 985 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Polsk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Nydelig romantisk middag i trivelige omgivelser. Her har de full kontroll på hva som er glutenfritt og fikk i tillegg servert glutenfritt brød før måltidet og glutenfri sjokoladefondant til dessert. En hyggelig matopplevelse jeg unner alle å oppleve. Svært behjelpelig betjening.

Takk, karinao298

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger og har alltid vært fornøyd. Denne gang bestilte vi tre retters med hjort som hovedrett. Nydelig forrett og dessert og veldig gode anbefalinger i forhold til hvitvin og rødvin. Maten kom fort og det var oppmerksomme kelnere

2  Takk, 689geirw
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. En av de beste matopplevelsene vi hadde i Gdańsk. Vi kom rett før stengetid og fikk virkelig valuta for pengene

1  Takk, Anders K
Anmeldt 11. juni 2020

Winiarnia Literacka er en riktig hyggelig restaurant i Gdansk sentrum, riktignok plassert i en bakgate i forhold til sentrum, men lett å finne frem til med GPS-hjelp fra telefonen.

Vi spiste oss gjennom flere forskjellige forretter, hovedretter og desserter. Til maten fikk vi både godt polsk øl og rødvin fra Italia.

Servitørene gir oss grei oppfølging gjennom hele måltidet.

Prisnivået er helt greit sett med norske øyne. Dette er et trygt sted å anbefale.

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, perarnes2013
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Vi spiste her ca kl 16 på en søndag. Fantastisk mat og fantastisk service. Helt klart det beste vi har spist i Gdansk. Vi fikk anbefalinger fra servitør, som vi valgte. Alle anbefalinger fra mat til vin falt veldig bra i smak. Profesjonell bevertning samt kjøkken. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, gjermundr2016

Reisende som så på Literacka Restaurant & Wine Bar, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Literacka Restaurant & Wine Bar? Del dine erfaringer!