• Frokost inkludert
  • Gratis parkering
Hilton Gdansk(Gdansk)
  • Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 26 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 26 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 148 per natt.

Besparingsvarsel! 27 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 27 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 102 per natt.

Agoda.com
Hanza Hotel(Gdansk)
Anmeldt 1. september 2014

Et enkelt men alright hotell rett utenfor sentrum av Gdansk. Bodde der i tre dager. Enkel og god frokost.Enkel adkomst til byen med trikk, 9 kr. Taxi ca 20 kr.
Betjeningen er meget hyggelig, åpent 24 t. Rent og romslige rom.

• Opphold: august 2014, reiste på forretningsreise
1  Takk, Harald O
Anmeldt 30. desember 2013 via mobile enheter

Lite, men koselig hotell, utenfor sentrum. 3 min å gå til "tram" eller bybane. Raskt å komme til byen.3 stopp til byen og 20 min til galleria Baltica, som er et stort kjøpesenter.
Meget hyggelig og hjelpsom betjening.
God frokost.
Enkle og fine rom. Godt bad. Rolig strøk i et boligfelt .

Opphold: desember 2013
Takk, Blomstergeir
Anmeldt 28. mars 2013 via mobile enheter

Var her for andre gang. Ved ankomst ble vi svært godt mottatt. Rommet vi fikk var stort og helt topp. De dagene vi var der fikk vi en meget god service av personalet. Frokosten var meget bra.
Så jeg annbefaler dette hotellet.
Takk for et super opphold.

• Opphold: mars 2013
Takk, tob68
Anmeldt 9. desember 2012

Vi valgte dette hotellet p.g.a. de gode kritikkene på Tripadvisor, og ble ikke skuffet. Dette er et lite hotell med ca 12 rom. Betjeningen er vennlig og forekommende, rommene og badene er store, frokosten svært god. Trikken tar deg ut dit på få minutter. Du har to trikkelinjer å velge mellom, begge bare få minutters spasertur fra hotellet. Folk en slik kvalitet og pris er det ingen grunn til å bo midt i sentrum! Her får man mye for pengene!

Romtips: Rom nr 6 og 10 har balkong.
  • Opphold: desember 2012, reiste med venner
Takk, nojo6266
Anmeldt 9. februar 2012

- Lite hotell med dårlig beliggenhet.
- Verdens mest humpete vei frem til hotellet/ubehagelige taxiturer
- Ingen minibar
- liten tv uten internasjonale kanaler
- sur/respektløs kvinnelig hotellsjef/eier
- pengeutpressing (1000zl)

Var en gruppe på 15 personer (nesten halve hotellet) som sjekket inn sent på kvelden pga flyreise (klokken 23:30). Når 15 personer skal sjekke inn på et hotell så blir det nødvendigvis litt bråk (lite hotell). Pga støyen ved innsjekk ble vi dagen etter innsjekk truet med utkastelse hvis ikke vi betalte 1000Zl til hotelleieren.

+ kjempegrei mannlig resepsjonist som fikset alt vi trengte, synd han jobber for et slikt hotell.

• Opphold: september 2011, reiste med venner
1  Takk, norwegian-male87