“Nydelig sushi ”

Kjøkken: Sushi, Japansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde ikke bestilt bord, så da var det kun plass ved sushi baren. Det var veldig fint å sitte der også, men levende fisker i en elv rundt baren. Maten var av den beste sushien vi har smakt, presentert på en nydelig måte. Minus for at det tok veldig lang tid før servitørene kom slik at vi får mere drikke, betale osv. Måtte jobbe lenge for å få deres oppmerksomhet. Men absolutt verdt ett besøk.

Takk, Trude S

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten for å spise sushi og drikke prosecco med moren min. Utrolig hyggelig lokale, god service, nydelig mat, stort utvalg og hyggelige priser. Anbefales på det sterkeste!

Takk, CarolinN9
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig betjening!
Som dere ser på bildet er dette kunst.
Bør virkelig prøves om du liker sushi.

Takk, birthemidthun
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, hyggelige og serviceinnstilte ansatte og nydelig mat. Utrolig synd at jeg oppdaget dette stedet siste dagen, ellers skulle jeg spist her flere ganger. Kommer tilbake!

Takk, 196synneb
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger et par gater unna torget i gamlebyen. Noe som er bra dersom du vil komme litt unna folkehavet på torget. Maten koster litt mer her enn standard restauranter i Gdansk, men sushien er noe av det beste jeg har spist. Flott restaurant og topp mat. Service kunne vært litt bedre, men jeg tror vi var litt uheldige når vi var der.

Takk, Thomasjhnorway

Reisende som så på Mito Sushi, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Mito Sushi? Del dine erfaringer!