Radisson Blu
Besparingsvarsel! 17 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 17 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 143 per natt.

• Gratis parkering
Hanza Hotel(Gdansk)
Hilton Gdansk(Gdansk)
  • Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 32 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 32 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 161 per natt.

Orbitz.com
  • Frokost inkludert
Hotel Artus(Gdansk)
Cancelon
Anmeldt 4. oktober 2017

I august reiste vi som par tilbake .denne gang valgte vi en suite .var godt med eget soverom der en hadde anledning til og ta en pause eller lege seg tidlig mens den andre ville sitte oppe. Min mann likte seg også godt der .

Romtips: Fin utsikt over elva ,men litt kaldt på badet ellers ok
  • Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, FrueMolde
MarinaClubGdansk, Kierownik recepcji på Marina Club Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2017

Thank you very much for your stay in our hotel. We are glad that you enjoyed your stay in one of our Superior Apartments.
We hope you will visit us again!

Kind regards,

Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Vi fikk ett stort og flott rom i 9 etg. (0+9) med flott utsikt ut over Gamlebyen i Gdansk.
Det er under 10 minutter gåavstand til det aller meste å det er restauranter over alt. Anbefaler å lete litt utenfor hovedgaten for å finne den beste maten.

Opphold: september 2017, reiste som et par
Takk, Ingar L
MarinaClubGdansk, Kierownik recepcji på Marina Club Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2017

Thank you very much for visiting Marina Club Hotel *** and for your positive feedback. The view from the rooms impresses and the very close localisation to the Old Town is unique. We will be pleased if you come back to us to enjoy an ideal location, first-class service and comfort of a hotel.

Marina Club Hotel***

Anmeldt 6. september 2017

Kort vei til gamlebyen, store gode rom, vi var 3 stykker, ett soverom og stue/kjk. med sovesofa. fikk utsikt over havna mot gamlebyen. God frokost og servicemindet personale. Noe bygestøy i området, men dette gjelder for flere hotel. bor her gjerne igjen

• Opphold: september 2017, reiste med familie
Takk, GREHAM
MarinaClubGdansk, Kierownik recepcji på Marina Club Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2017

Thank you so much for your kind words. We are very happy that you enjoyed our localization and a view from your apartment. Without doubt these are our the biggest advantages. We cannot wait to see you again!

Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Dette er 3 gangen vi er i Gdansk og vi har prøvd nytt hotell hver gang. Dette er en soleklar favoritt. Likte Hilton og, men dette er jo rimeligere. Deilig med eget soverom og egen kjøkkenkrok. På kjøkkenet er det vannkoker og micro og også noen kjeler så man kan lage egen mat. Er også oppvaskemaskin. Soverommet har varmepumpe som var kjempe deilig når det var så varmt. Det er kort vei og gå til torvet. Ryddig og reint.

Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, Benedicte G
MarinaClubGdansk, Kierownik recepcji på Marina Club Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

It is so nice to read such a positive review! We are glad that you appreciated cleanliness and equipment of our apartments. We hope that next time you will not stay in another hotel and you will decide to visit us again!

Kind regards,

Anmeldt 21. mai 2017

Reint og ryddig ,gode senger ,stilt og rolig .kjekt å kunne lage frokosten selv .kunne ha vært to stoler som er gode og sitte i etter som det ikke er soffa .kort vei til gamlebyen .vi tok båt over elven når vi skulle til krigsmuseet ,så slapp vi og gå rundt

Romtips: Stilt og rolig .litt utsikt av elven ,luftkondisjonering , gode senger
  • Opphold: april 2017, reiste med familie
Takk, FrueMolde
MarinaClubGdansk, Kierownik recepcji på Marina Club Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2017

Thank you for your kind words about the comfort of our rooms. We hope that you are well rested after your stay in our hotel.
We hope you will visit us again!