“Helt ok”
Anmeldelse av Lookier Cafe

Lookier Cafe
Vurdert som nr. 91 av 771 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Helt grei sted for lunsj. Hyggelige servitører. Når man forsøker å lage en variant av egg Bendikte er det en fordel å få den bedre enn orginalen, noe du ikke klarte denne gangen.

Takk, toomli

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Fristende meny og folksom uteservering var avgjørende for at vi ville prøve dette stedet for en tidlig lunsj. Vi fikk et bord ute etter litt venting. Ventet ekstremt lenge før vi fikk maten. Små porsjoner, og manglende ingredienser i forhold til menyen. Hadde også en del problemer med kommunikasjon. Uhyggelig toalett. Gikk derfra nesten like sulte som når vi kom!!!

1  Takk, Maren K
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening og flotte lokaler, men synes ikke frokosten var noe å skryte av. Bestilte English breakfast. Helt greit!

Takk, Mariushw
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

God frokost, varierte retter. Koselig atmosfære. Passet godt for vår familie med mellomstore barn. Gode juice/smoothie. Prøvde andre plasser, men var innom her hver dag under vårt opphold i Gdansk.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Bente H
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

To en sen frokost her.

Koselig sted langs hovedgaten i gamlebyen. Litt stive priser sammenlignet med andre steder, men fortsatt rimelig i forhold til Norge.

Godt utvalg av diverse frokostretter, smoothies, kaffe, bakevarer etc.

Maten kom raskt og smakte godt.

Koselig uteservering med varmelamper.

Kan anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 536mariush

Reisende som så på Lookier Cafe, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Lookier Cafe? Del dine erfaringer!