“Skuffende”
Anmeldelse av Lookier Cafe

Lookier Cafe
Vurdert som nr. 91 av 780 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Fant dette stedet via TripAdvisor, så at det hadde gode anmeldelser og hadde derfor forhåpninger om en god lunsj. Jeg bestilte havregrøt, som i følge menyen skulle serveres med frukt, noe den ikke gjorde. Havregrøten smakte godt, men noe kjedelig å spise en skål med kun havregrøt... Kjæresten bestilte burger, som var tørr og kjedelig. I tillegg ventet vi nærmere 40min på disse to rettene, til tross for svært få gjester i cafeen.

Takk, 882anek

Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her etter å ha sett de gode anmeldelsene på TripAdvisor. Dessverre var det en skuffende opplevelse. Burgeren jeg bestilte var smakløs, uten noen form for dressing, osten var ikke på burgeren og burgerbrødene var knusktørre. Ventetiden var lang på tross av få gjester i restauranten. Dette fristet ikke til gjentagelse!

Takk, WillyBeck
Anmeldt 7. april 2019 via mobile enheter

Lokalet er lite men koselig og de ansatte er vennlige og hjelpsomme. Den engelske frokosten var veldig god, med hjemmelagde tomatbønner. De har også et godt utvalg pastasauser som vi også var fornøyde med. Drar absolutt tilbake hit neste gang jeg er i byen!

1  Takk, 924felixz
Anmeldt 1. desember 2018

Jeg har vært her før, men dette var min første Lookier Frokost! Kreativt og nydelig servert...Veldig god mint te og servicen var super...fredelig sted. Jeg fikk et glass Champagne med granateplekjerner i...frister å kopiere, veldig godt!!

1  Takk, Siri R
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Lokalet var lite, intimt og hyggelig. Smilende og høflige ansatte. God service.

Dessverre var maten skuffende og levde ikke opp til forventningene. Vi bestilte club sandwich. Det var lite mat på asjetten og vi ble ikke mette. Chipsen var dårlig stekt. Dette stedet er dessuten noe dyrere sammenlignet med andre plasser vi har vært i Gdansk.

Takk, Annahaa96

Reisende som så på Lookier Cafe, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Lookier Cafe? Del dine erfaringer!