Radisson Blu
  • Frokost inkludert
Hilton Gdansk(Gdansk)
  • Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 24 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 24 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 143 per natt.

Besparingsvarsel! 20 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 20 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 93 per natt.

Hotel Artus(Gdansk)
Besparingsvarsel! 19 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 19 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 97 per natt.

Agoda.com
Hanza Hotel(Gdansk)
Anmeldt 21. oktober 2017

Koselig hotel i rolig gate ca.10 minutter fra sentrum,vennlig betjening,pene rom.Frokosten var topp,godt utvalg av det meste og vakre bord pynta ut i fra årstid.Bra pris for og bo her.Kan anbefalles og postkontor like ved og ikke langt i fra elven Motlava.

Romtips: Prøv og få rom mot gaten!
  • Opphold: april 2017, reiste med venner
Takk, Bjørn Atle F
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Bygningsarbeidet utfor starter klokka 7 så om du er en morgenfugl kan dette hotellet være plassen for deg. De har heller ikke aircondition så det blir veldig varmt og dårlig luft på rommet. Hotellet har derimot god sentral beliggenhet og greie senger. De ansatte er også hyggelige. Bråket utenfor gjør at det blir 2 stjerner og ikke 3.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Erik H
Anmeldt 1. juli 2017

Vi var mor og datter på tur fra 18-21.juni 2017. Vi hadde et stort dobbeltrom i 2. etg. og dette var meget bra! Minibar og kaffe/te på rommet. Frokosten var også meget bra. Kort vei å gå(5 min) til sentrum(kanalen). Betjeningen var meget hyggelig og imøtekommende. Siste kvelden vi var der, sto det ei flaske rødvin på rommet med hilsen fra hotellet om "have a nice stay" da vi kom tilbake etter å ha vært i Sopot -som kan anbefales- hele dagen! Dette var en meget hyggelig overraskelse!

• Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, Nina T
Anmeldt 30. november 2016

En fin kort-tur til Gdansk og gamlebyen. Trivelige fortausrestauranter, gode middagssteder og en toppers mexicansk restaurant - fikk glede våre ganer denne gang :-) Shoppingtur - til store kjøpesenteret - og outlet på andre siden av byen. Fint reisemål for en kosetur :-)

• Opphold: oktober 2016, reiste med venner
Takk, Hilde W
Anmeldt 10. juli 2015

Hadde litt av et hotellopphold her. Bodde her i tre dager og i tre forskjellige rom. Første rommet vi fikk hadde vi en stor vannlekkasje i siden dusjen ikke hadde noen kanter til å stenge vannet og en rampe som gikk nedover fra badet og ut i selve rommet (pga handikappfasiliterer) Var ikke varmt vann heller. Hotellet beklaget seg og gav oss et nytt rom, og vi var fornøyd, i 12 timer... Da vi skulle inn på det nye rommet igjen virket ikke låsen (de bruker nøkler) det første til to timer venting pga at vaktmester måtte borre opp dør. Flott at de gjorde noe med det,men resepsjonisten var potte sur og gav oss null service og ikke en gang et smil der vi satt og ventet på å få våre ting. Dårlig. Omsider fikk vi et 3 rom, ingen beklagelser,men oppgitthet. Rommet var bra,men inneholdt bugs!!! Da hadde vi resingnert. Skuffende opplevelse. Anbefaler ikke hotellet.

• Opphold: juli 2015, reiste som et par
1  Takk, Hanne1234567