Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Priceline
Hurb
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Et lite hotell sentralt med perfekt beliggenhet. Gå avstand til det aller meste du ønsker å se. Kun få minutter gange til krigs museumet, og gode restauranter. Betjeningen er svært hyggelige og service innstilte. Renholdet er veldig bra, sengene er litt harde, kunne med fordel hatt overmadrasser. Alt, i alt og til prisene de har, bor jeg gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Travelling2you
Dobry-Hotel, Team Leader på Hotel Bonum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Dear guest,
Thank you for your review and for sharing your recent experience at Bonum. We love feedback and are pleased to hear that you enjoyed your time with us. The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!
Please “Like” us on Facebook to stay informed of our upcoming news, events and promotions.

We look forward to welcoming you back soon!

Anmeldt 21. oktober 2017

Koselig hotel i rolig gate ca.10 minutter fra sentrum,vennlig betjening,pene rom.Frokosten var topp,godt utvalg av det meste og vakre bord pynta ut i fra årstid.Bra pris for og bo her.Kan anbefalles og postkontor like ved og ikke langt i fra elven Motlava.

Romtips: Prøv og få rom mot gaten!
Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Bjørn Atle F

Dear Bjorn Atle thank you very much for your recommendation. As a team, we do our best to make our Guests feel special. We are happy that we can exceed your expectations.

Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Bygningsarbeidet utfor starter klokka 7 så om du er en morgenfugl kan dette hotellet være plassen for deg. De har heller ikke aircondition så det blir veldig varmt og dårlig luft på rommet. Hotellet har derimot god sentral beliggenhet og greie senger. De ansatte er også hyggelige. Bråket utenfor gjør at det blir 2 stjerner og ikke 3.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, ErikH1051
Dobry-Hotel, Team Leader på Hotel Bonum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Dear Erik H,

We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.

We are very sorry for the inconveniencies that you experienced.

On behalf of our entire staff here at the Bonum we would like to thank you for your comments and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

Anmeldt 1. juli 2017

Vi var mor og datter på tur fra 18-21.juni 2017. Vi hadde et stort dobbeltrom i 2. etg. og dette var meget bra! Minibar og kaffe/te på rommet. Frokosten var også meget bra. Kort vei å gå(5 min) til sentrum(kanalen). Betjeningen var meget hyggelig og imøtekommende. Siste kvelden vi var der, sto det ei flaske rødvin på rommet med hilsen fra hotellet om "have a nice stay" da vi kom tilbake etter å ha vært i Sopot -som kan anbefales- hele dagen! Dette var en meget hyggelig overraskelse!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Nina T

Dear Nina, thank you very much for your recommendation. As a team, we do our best to make our Guests feel special. We are happy that we can exceed your expectations.

Anmeldt 30. november 2016

En fin kort-tur til Gdansk og gamlebyen. Trivelige fortausrestauranter, gode middagssteder og en toppers mexicansk restaurant - fikk glede våre ganer denne gang :-) Shoppingtur - til store kjøpesenteret - og outlet på andre siden av byen. Fint reisemål for en kosetur :-)

Dato for oppholdet: oktober 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Birkaturist

Dear Hilde, thank you very much for your recommendation. As a team, we do our best to make our Guests feel special. We are happy that we can exceed your expectations.