“Helt ok, men ikke mer!”
Anmeldelse av Hard Rock Cafe

Hard Rock Cafe
Vurdert som nr. 108 av 827 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Var i Gdansk med min mann og da vi stort sett liker å spise på Hard Rock cafe var jo et besøk her obligatorisk. Servicen var upåklagelig, men maten var så som så... vi bestilte forrett, at ikke alt her var like godt er jo en smakssak. Til hovedrett bestilte vi hver våre burgere, medium stekt. Når vi fikk maten var kjøttet helt grått, altså godt stekt og vel så det. Det ble en tørr opplevelse. Som plaster på såret kunne vi få gratis dessert, men vi var allerede så mette etter hovedmåltidet at vi stod over.
I tillegg kom det tre overstadig berusede gjester som hadde en noe ubehagelig oppførsel, disse fikk alkoholservering. Alt i alt frister dette ikke til gjentakelse.

Dato for besøk: september 2019
Takk, annelj3
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019

Thank you for sharing your thoughts with us. We are really sorry that we didn’t deliver the true Hard Rock Cafe experience. Our guests are our priority, which is why we would be grateful for the contact at gdansk@hardrockcafe.pl so we could apologize to you personally to hopefully renew your faith in our brand.
Hope we will hear from you soon.

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Under vårt opphold var vi to ganget på Hard Rock Cafe for å spise middag, ikke fordi middagene var så knallgode, men pga desserten, Apple.... (husker ikke resten av navnet), «så god at du tror din bestemor har laget den» står det i menyen. Min bestemor lagde aldri så god dessert.... Norsk laks og hamburger til hovedrett, godt, men ikke det beste jeg har spist. Veldig hyggelig betjening, så alt i alt en hyggelig plass.

Dato for besøk: august 2019
Takk, esthermarief_raask
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Thanks a lot for sharing your experience with us. It's good to know that you love our Apple Cobbler :)
Hope to have you again in Gdańsk!

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Besøkte hard rock 2 ganger i Mai, en gang nå i august, like skuffet hver gang. Rå burger, manglende bbq-saus til bbq-burger, fikk ikke vinen jeg bestilte, måtte purre. Plenty andre steder å velge i.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Korsnes_mat_og_vin
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Thank you very much for taking the time to share your experience with us. Food quality and taking care of our guests are our priorities and it’s sad to hear that we didn’t give you the best Hard Rock experience. We promise we will discuss this situation with our team members and we will work harder on improvement. We would also appreciate if you could reach us on gdansk@hardrockcafe.pl so we could apologize to you personally and obtain more details about your visit. Hope to hear from you soon.

Anmeldt 2. august 2019

Vi var 8 i reisefølget og den som fikk sitte på enden fikk også sitte å vippe på stolen! Burgeren var tørr, chipsen var tørr og usaltet.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, yyy978
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Thanks for sharing your review with us. We promise that we will improve our service and hope you will give us another chance to experience the best of Hard Rock.

Anmeldt 30. juli 2019

Vi stoppet her for ta en øl i varmen, men det kunne vi ikke gjøre uten og kjøpe mat, ja vi tar opp ett bord men for en tørste i varmen så hadde vi ikke sittet der lenge og burde få lov til o kjøpe en øl uten å måtte kjøpe mat også.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, eanss2018
Magdalena P, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Thank you so much for taking some time to share your thoughts with us. We apologize for any inconveniences and for not giving you the best experience.
We kindly ask you to reach us on gdansk@hardrockcafe.pl, so we could obtain more details about your visit.
Hope to hear from you soon.

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!