“Middag på Hard Rock.”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Bestilte meg en Old Legendary Hickorysmoked bacon/cheeseburger og en Sprite. Burgeren var toppet med karamellisert løk og smakte himmelsk! Servicen var særdeles god!

Dato for besøk: september 2021
Takk, herm0da
Aleksandra K, Guest Relations Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Thank you so much! :) We are really glad that you have enjoyed dinner at our place! Hope to see you soon!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en god opplevelse fra Hard Rocke cafe. Flink og service innstilt servitør. Behjelpelig med tilrettelegging av menyen, da mine barn kan være noe vanskelig i matveien ;) her går vi lett tilbake :)

Takk, Goggi77
309magdalenap, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Thanks a lot for such a great review! It's so nice to hear that you spent a good time with us and we can't wait to see you again :)

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ventet en time på maten som skulle leveres likt. Det kom over en god halvtime og med feil (glemte en rett osv..). Kaos - skulle valgt et annet sted. Hard Rock pleier å være et safe valg - men ikke i Gdansk...

Takk, 832oleh
309magdalenap, Kierownik ds. gości på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Thank you very much for taking the time to share your experience with us. It’s sad to hear that we didn’t deliver the best Hard Rock experience. We hope that you will give us another chance and we promise we will work hard to make sure it will be an exceptional visit. Reach us on: gdask@hardrockcafe.pl so we could book a table for you.

Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Har vært på denne restauranten tidligere, men denne gangen ble vi litt skuffet. Rot med bestillingene, og enda mer rot når vi skulle betale. Her må d skjerpings til.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, strilajenta
309magdalenap, Obsługa klienta / relacje z gośćmi på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Thank you for your honest opinion. We are really sorry that your revisit was not the way you like it. We will discuss the situation with our team.

Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Liten butikk, håpa på større shop.
Kunne vært større utvalg av klær.
Grei mat. Høy musikk når man spiste.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, vigdis64

Thank you for your honest opinion.

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!