“Deilig mat!”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Her får du klassiske polske dumplings med forskjellig fyll. Vi bestilte 4 forskjellige som vi delte på. Her er det fullt så det kan lønne seg å bestille bord.

Takk, Christoffer B

Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

God service og god mat. Greit å bestille suppe til forrett da det kan være litt å vente til pirogiene serveres.

Takk, nermap2017
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Ble overtalt av kjæresten min til å dra til oliwa park, som jeg ikke anbefaler. Helt gjennomsnittlig park som ikke er verdt turen. Hell i uhell så kom vi innom denne restauranten. Var veldig populær så måtte vente 15 min i kø. Dumplingsene var veldig gode og ble håndlaget. Vi endte opp med å overspise. Anbefales ☺

Takk, Morgan K
Anmeldt 12. desember 2017 via mobile enheter

Denne restauranten ble vi anbefalt av betjeningen på hotellet.
Bestilte 4 forskjellige dumpling, salat og sauser, sånn at vi kunne dele og smake litt forskjellig.
God mat og veldig mettende.
Superbillig og verdt et besøk..
Hyggelig betjening.

Takk, 525annelises
Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Kult og hipt sted. Smakte på dumpings og drakk vin. Mye dumplings å velge mellom på menyen, vi gikk for nr.8 med kylling. Gode, men litt smakløse. Billig, men litt treg service pga mye trafikk. Tok lang tid før vi fikk drikke, men veldig hyggelig og imøtekommende servitør. Alt i alt fornøyde:)

Takk, Ida A

Reisende som så på Pierogarnia Mandu - Oliwa, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Pierogarnia Mandu - Oliwa? Del dine erfaringer!