“Super bra og god mat”

Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. juni 2018

Da vi ankom hadde de gjort klart et bord for 2 med vindusplass
Vi gikk for tasting menu og vin pakke. Ble ikke skuffet! Maten var nydelig og ble servert i behagelig tempo. Servitøren vår var meget serviceinnstilt og sjarmerende. Lokalet var stilrent og intimt. Stemningen romantisk. Maten var NYDELIG! Anbefaler denne restauranten varm

2  Takk, 06thomas06

Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Var på jobbmiddag her. Helt utrolig skuffende. Biffen jeg ville ha medium rare var well done. Kokken var ikke villig til å ta kritikk og motsa det hele bordet sa. Etter å ha tatt maten tilbake og ventet 20 minutt så kom min tallerken tilbake med samme biffen. Poenget var å vise at kokken hadde rett.

Styr unna denne restaurant. Om du må hit så unngå unna biffen.

4  Takk, Meget
RestaurantRitz, Właściciel på Ritz Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2018

Kjære Herre,

Vi beklager at du ikke var fornøyd med biffen du fikk servert. Vi er åpen for konstruktiv kritikk, men i denne saken forstår vi ikke hva som er galt. Du bestilte medium rare biff, som du også fikk.

Vi beklager at din mening om oss ikke inkluderer at du fikk som kompensasjon to flasker vin som koster 492 zloty, noe som var av større verdi enn maten du returnerte, selv om biffen var perfekt tilberedt.

Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Gikk hit med store forventinger etter å ha lest mange gode anmeldelser- men dette hadde langt igjen til fantastisk. Helt grei mat, men ingen spennende opplevelse dette stedet.

3  Takk, Ottar Kringen M
Anmeldt 21. mai 2018

Prøv denne hvis du er ute etter en god mat opplevelse, gå får mat med vin pakke, du vil ikke angre, her vet de hvorfor mat og vin går så bra sammen, husk å bestille bord.

3  Takk, kari a
RestaurantRitz, Właściciel på Ritz Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2018

Dear Kari a,

thank you very much for visiting us in Ritz and sharing your opinion, the pleasure was all ours!

We do hope to see you again in the near future.

Best regards,

Basia Ritz & Team

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Vi spiste en 5 retters middag! Spennende retter og god service. Min kone liker ikke sjø mat, men spiste de retter med sjømat her med stort velbehag.
Det er profesjonell mat, og de lager sitt eget særpreg.
Anbefales

2  Takk, 52h_vardb

Dear Håvard B,

thank you for the time that you spared to write a review of your visit at Ritz Restaurant.

We are absolutely delighted to read that you and your wife enjoyed our tasting menu.

Hopefully, we can have the pleasure of welcoming you back in the future.

Kind regards,

Basia Ritz & Team

Reisende som så på Ritz Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Ritz Restaurant? Del dine erfaringer!