“Fantastisk mat!”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi prøvde 5 retter ferdig sammensatt meny. Smakte utrolig godt. Veldig hyggelig servitører.

2  Takk, alviniussen

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Tasting menu er et særdeles godt valg. Super mat. Ikke la deg forlede av enkle lokaler. Her er det mat av høy klasse.

2  Takk, Fjodor70
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse med «tasting meny», og upåklagelig service. Sendte e-post i forkant om ønske om gluten og laktosefri mat, og da vi kom hadde de laget en helt egen tasting meny. Anbefaler vinpakke til maten! Husk å be dem legge til tips før dere skal betale med kort! Absolutt verd et besøk!!!

3  Takk, Susann B
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Er man i Gdansk og skal spise godt er Ritz absolutt å anbefale. Vi spiste 5 retters Tasting meny med vinpakke. Meget god mat og vin. Vi kommer tilbake igjen. Min kone hadde fødselsdag og når jeg reserverte ga jeg beskjed om dette. Bordet var pyntet med roser og hjerter, meget hyggelig overraskelse. Sammen med desserten kom alle servitører og sang happy birthday. Dette satte en ekstra spiss på en meget hyggelig opplevelse.
Servitørene var meget observante og gjorde en meget bra jobb.

5  Takk, 681magneh
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Flott 5 retters med vinpakke. Kan virkelig anbefales!
God service, godt sammensatte smaker og gode viner.

3  Takk, Curiosity04964204037
RestaurantRitz, Właściciel på Ritz Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Dear Curiosity...,

thank you for your review. I'm happy to hear that you enjoyed your visit.

Hope to see you again if you're ever back in town!

Best,

Basia Ritz & Team

Reisende som så på Ritz Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Ritz Restaurant? Del dine erfaringer!