“Amazing restaurant!! ”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted Både lokasjon, mat og service var helt ypperlig! Vi spiste tasting menyen med vin pakke, og alt var perfekt sammensatt. Virkelig verdt pengene, og hit vil vi igjen.

1  Takk, MarianneK-B

Anmeldt 21. februar 2020

Fantastisk opplevelse. Vi bestilte 6 retters meny og vinpakke. En fryd for øyet, magisk for ganen. Fantastisk service. Nydelig lokale:)

Takk, orkide1970
Anmeldt 16. februar 2020

Hadde en kjempegod 6 retters tasting meny med vinpakke. Vinen passet ypperlig til maten, alt var lekkert og smakte godt. Kom på ca 1900kr. Ble mett, men kan bli litt lite hvis man liker store måltider. Anbefales hvis man er opptatt av vin, mat og vil ha en matopplevelse:)

Takk, MarteV6
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Dro hit på uforglemmelig morsdagsmiddag! Fint beskjedent lokale. Fantastisk mat og servitør. En av de aller beste, gastronomisk og kulinarisk

1  Takk, 709k_reb
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Var på tur med damene på jobben og vi hadde bestilt 6 retter med tilhørende vinpakke. Servicen var upåklagelig. Servitørene var veldig positivt innstilt og gjorde sitt ytterste for at vi fikk en uforglemmelig opplevelse. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, Kjerstin H

Reisende som så på Ritz Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Ritz Restaurant? Del dine erfaringer!