Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Veldig fint og koselig hotell. Bra plassert i et rolig område med gåavstand til det meste som er å oppleve i byen, samt kort vei til togstasjonen med buss til flyplassen. Fine og rene rom med alt du trenger. Hotellet tilbyr massasje. Trivelig personell som snakker godt engelsk.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, johngeir
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Koselig lite hotell. Overnattet 3 på et rom helt oppe på loftet. Pent rom med god plass og ekstra seng som var god å ligge i.

Veldig billig og sentralt hotell. Kun få minutters gange til gamlebyen.

Vi spiste ikke frokost på hotellet, men gikk på en cafe i nærheten hver morgen.

Hyggelig og hjelpsom betjening. Overnatter gjerne der på min neste tur til Gdansk.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, siwmaritdalheimb
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Bodd her 2 ganger i år, å kommer garantert til å bruke dette hotellet hver gang jeg er i Gdansk, perfekt beliggenhet, fine rom, bra dusj, med varmt vann uansett på døgnet og bra vanntrykk. bra renhold, hyggelig ansatte, hatt rom i 1 og 4 etasje, å begge etasjer anbefales. Leste det var støy i 1 etasje, men var evt at man hørte en bil kjøre fordi, men ikke noe vi våknet av. Anbefales!

Takk, aggifamily
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Hotell midt i sentrumskjernen med umiddelbar nærhet til alt av cafeer, puber, barer og kjøpesentre!

Rent og pent hotell med stilfulle rom med god plass. Stor og delikat dusj!

Hyggelige ansatte som tar seg tid til deg, og som hjelper med alt.

Absolutt en perle i Gdansk jeg vil benytte meg av neste gang også.

Takk, Julie Andrea G
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Rene og pene rom. Stort bad. Hyggelig betjening som er tilgjengelig. Ligger ca 3 minutter å gå fra gågata. Kommer til å annbefale dette hotellet videre. Obs på støy om man får rom vendt mot gata. Verdt besøket

Takk, kariannhovde
Celestin R, Receptionist på Celestin Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Thank You for Your positive feedback. It is very important for us to make a wonderful stay here for each of our Guests. We believe our services they gone be only better and with higher standard according Your next visit. Yours sincerely, Celestin Residence.