SPAR USD 5
SPAR USD 5
Expedia.comUSD 57
eDreamsUSD 62
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Hotell ligger i et rolig område i gamlebyen. Fine og rene rom, og holder god standard. Sengene er gode og sengetøyt/håndklær har hotellets logo.. Te/kaffekoker på tom, liker. Meget hyggelig betjening. Og meget god frokost. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, brakkvannstravel
Celestin Residence, Właściciel på Celestin Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Damer og herrer,
Takk for slike hyggelige ord om anlegget vårt. Hver av meningene dine er ekstremt verdifulle for oss. Vi er veldig glade for at standarden på hotellet vårt har oppfylt dine forventninger. Vi håper at takket være de positive inntrykkene av ditt siste opphold, vil du være glad for å komme tilbake til oss i nær fremtid.

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Veldig fint og koselig hotell. Bra plassert i et rolig område med gåavstand til det meste som er å oppleve i byen, samt kort vei til togstasjonen med buss til flyplassen. Fine og rene rom med alt du trenger. Hotellet tilbyr massasje. Trivelig personell som snakker godt engelsk.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, johngeir
Celestin Residence, Właściciel på Celestin Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Koselig lite hotell. Overnattet 3 på et rom helt oppe på loftet. Pent rom med god plass og ekstra seng som var god å ligge i.

Veldig billig og sentralt hotell. Kun få minutters gange til gamlebyen.

Vi spiste ikke frokost på hotellet, men gikk på en cafe i nærheten hver morgen.

Hyggelig og hjelpsom betjening. Overnatter gjerne der på min neste tur til Gdansk.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, siwmaritdalheimb

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Bodd her 2 ganger i år, å kommer garantert til å bruke dette hotellet hver gang jeg er i Gdansk, perfekt beliggenhet, fine rom, bra dusj, med varmt vann uansett på døgnet og bra vanntrykk. bra renhold, hyggelig ansatte, hatt rom i 1 og 4 etasje, å begge etasjer anbefales. Leste det var støy i 1 etasje, men var evt at man hørte en bil kjøre fordi, men ikke noe vi våknet av. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, aggifamily

Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Hotell midt i sentrumskjernen med umiddelbar nærhet til alt av cafeer, puber, barer og kjøpesentre!

Rent og pent hotell med stilfulle rom med god plass. Stor og delikat dusj!

Hyggelige ansatte som tar seg tid til deg, og som hjelper med alt.

Absolutt en perle i Gdansk jeg vil benytte meg av neste gang også.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Julie Andrea G