Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet har sentral beliggenhet med kort avstand til det meste. Selve hotellet fremstår som svært gjennomført og moderne. Store rom (suite) med mye lys, god seng og eget do i tillegg til bad. God og innholdsrik frokostbuffet. Merk at hotellet tilbyr gratis leie av sykler. Spa i kjelleren tilbyr gratis bruk av sauna. Kommer gjerne tilbake til Puro ved en senere anledning.

1  Takk, Stian H
Anmeldt 11. oktober 2018

Flott hotell, gode senger,ikke minst puter og dyne. Tar gjerne imot tips om hvor man får kjøpt slike puter. Liker vanligvis ikke dobbeltdyna, men med denne kvaliteten var det helt Ok. God frokost, hyggelig betjening og sentral beliggenhet.

2  Takk, LivMerete
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke helt i forhold til reklame og forventninger. Rent og fint. Ikke komfortabel med innvendig lugar (ikke vindu ut, men inn). Støy fra fellesrom i etasjene, og fra A/C anlegget om natten. Stilig innredet, Betjening upersonlig.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Terje H
Michał Z, General Manager på PURO Gdansk Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Dear Terje H,

Thank you for sharing the experience. I will try to check what could go wrong during your stay and make sure we improve it.

Kind Reards,
Michal Ziegert
General Manager

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell. Hatt tidligere opphold på Puro og er like fornøyd nå som sist. Rent og pent, hyggelig betjening, flott bar på taket med super utsikt. Spennende heistur for både store og små. Anbefales. Vi kommer tilbake:)

1  Takk, martemh
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 15 personer på tur med jobben. Vi hadde bestilt superior dobbeltrom, og vi var så heldige at hotellet hadde oppgradert et av rommene til suite, og der fikk vi bo. Stor stue, eget soverom og to bad, i 8. Etasje med herlig utsikt. Hotellet er rent, hyggelig betjening og god frokost. Kjempefin bar i øverste etasje, med veldig god utsikt. Beliggenheten til hotellet er helt perfekt!! Ikke noe bråk fra utsiden, og bare 3 minutter å gå over broa til Golden Gate. Her skal vi bo neste gang også!! Også lett å finne hotellet, da pariserhjulet er rett på utsiden

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Lothiriel77