3 personer ser på dette hotellet
Priceline
HurbUSD 102
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Ingen smil å se fra personalet. Dro du fingeren langs fugene på badet ble du svart...
Renhold så som så.. slitt interiør. Kun polsktalende TV kanaler.
Frokosten var veldig bra med unntak av ihjelstekt bacon og pølser hver dag.
Personalet var hyggelige og hjelpsomme.
Forøvrig ett moderne og hyggelig hotell med perfekt beliggenhet.

Takk, OveBell
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Super fint hotell mitt i hjerte av Gdansk. Kan absolutt anbefales!
Masse restauranter å velge blant, stort sett veldig billig mat og drikke. Piwna 47 kan anbefales på det varmeste, dyrere enn andre spisesteder men det er fantastiske lokaler, servitører og mat!
La Pampa leverte også.

Takk, R3709GBkarinam
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Nytt og fint hotell, reint. Hyggelige service!
Flotte rom med god størrelse, stor og behagelig seng, kjøleskap og bad i god standard med god dusj. Stor bar i øverste etasje med gode drinker og bra service! Hotellet ligger veldig sentralt men i ei stille gate.

Takk, 385martynad
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet har sentral beliggenhet med kort avstand til det meste. Selve hotellet fremstår som svært gjennomført og moderne. Store rom (suite) med mye lys, god seng og eget do i tillegg til bad. God og innholdsrik frokostbuffet. Merk at hotellet tilbyr gratis leie av sykler. Spa i kjelleren tilbyr gratis bruk av sauna. Kommer gjerne tilbake til Puro ved en senere anledning.

1  Takk, Stian H
Anmeldt 11. oktober 2018

Flott hotell, gode senger,ikke minst puter og dyne. Tar gjerne imot tips om hvor man får kjøpt slike puter. Liker vanligvis ikke dobbeltdyna, men med denne kvaliteten var det helt Ok. God frokost, hyggelig betjening og sentral beliggenhet.

3  Takk, LivMerete