FindHotel
Expedia.comUSD 113
Prestigia.comUSD 191
Anmeldt 16. desember 2018

Fint hotell med veldig bra beliggenhet. Hotellet ligger i gåavstand til så og si alt i sentrum av Gdansk, noe som gjorde at vi valgte å ikke ha frokost inkludert. Vi kjøpte oss god frokost til en billig penge på noen av byens mange koselige frokoststeder, og sparte på den måten penger samtidig som vi fikk flere matopplevelser. Hotellet var rent og moderne, med god service og rene rom med nye håndklær hver dag. Veldig artig med nettbrett som styrte alt av elektronikk på rommet. Koselig bar på toppen av hotellet med gode drinker. Eneste minuset vi har å komme med er at sengene ikke var spesielt gode å sove i. Madrassen var altfor myk og bar preg av billig materiale. Dobbeltdynen var litt liten. Det kan også være litt utfordrende for noen med glassvegger med ingen isolasjon av lyd inn til badet, og at noen av rommene (inkludert vårt) har vinduer ut til resepsjonen og baren der. Det manglet også en rullgardin på det ene vinduet vårt. Men kan absolutt sterkt anbefale hotellet for et helgeopphold i Gdansk.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Malinenersen
GM_Puro_Gdansk, Dyrektor generalny på PURO Gdansk Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

Dear Malinenersen,

Thank you for choosing our hotel and sharing your opinion.
We invite you to visit again and thank you for the recommendation !

Kind regards,
Monika Murawska

Anmeldt 23. november 2018

Hotellet hadde bra beliggenhet, veldig sentralt og i en stille gate. Topp moderne med fine rom og god frokost. Kanskje litt vanskelig å finne enkelte rom. Noen av de ansatte i resepsjonen var ikke der for å yte god service.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, firmatur

Dear Firmatur,

Thank you for staying with us and sharing your experience here.

I hope to see you back soon, please don't forget to take your friends!

Kind Regards,

Monika Murawska

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Ingen smil å se fra personalet. Dro du fingeren langs fugene på badet ble du svart...
Renhold så som så.. slitt interiør. Kun polsktalende TV kanaler.
Frokosten var veldig bra med unntak av ihjelstekt bacon og pølser hver dag.
Personalet var hyggelige og hjelpsomme.
Forøvrig ett moderne og hyggelig hotell med perfekt beliggenhet.

Takk, OveBell
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Super fint hotell mitt i hjerte av Gdansk. Kan absolutt anbefales!
Masse restauranter å velge blant, stort sett veldig billig mat og drikke. Piwna 47 kan anbefales på det varmeste, dyrere enn andre spisesteder men det er fantastiske lokaler, servitører og mat!
La Pampa leverte også.

Takk, R3709GBkarinam
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Nytt og fint hotell, reint. Hyggelige service!
Flotte rom med god størrelse, stor og behagelig seng, kjøleskap og bad i god standard med god dusj. Stor bar i øverste etasje med gode drinker og bra service! Hotellet ligger veldig sentralt men i ei stille gate.

Takk, 385martynad