Ragnhild R
Gran, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 12. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
GM_Puro_Gdansk, Dyrektor generalnyPURO Gdansk Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. jan. 2019
Dear Ragnhild R,

thank you for your stay and the great rating ;)

We look forward to your next stay !

PURO Hotel Gdańsk
  • Radissonhotels.com
    kr 1 572
Se flere hoteller i Gdansk
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotellet. Flotte rom, med stort bad, og styring av alt på rommet skjer via tabblet. Også bestilling av roomservice osv. Ligger rett ved gamlebyen, så alt er innenfor gåavstand. Kommer til å bruke dette hotellet neste gang også

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Trude S
GM_Puro_Gdansk, Dyrektor generalny på PURO Gdansk Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Dear Trude S,

thank you for your stay and choosing our hotel !

We look forward to your next stay !

PURO Hotel Gdańsk

Anmeldt 16. desember 2018

Fint hotell med veldig bra beliggenhet. Hotellet ligger i gåavstand til så og si alt i sentrum av Gdansk, noe som gjorde at vi valgte å ikke ha frokost inkludert. Vi kjøpte oss god frokost til en billig penge på noen av byens mange koselige frokoststeder, og sparte på den måten penger samtidig som vi fikk flere matopplevelser. Hotellet var rent og moderne, med god service og rene rom med nye håndklær hver dag. Veldig artig med nettbrett som styrte alt av elektronikk på rommet. Koselig bar på toppen av hotellet med gode drinker. Eneste minuset vi har å komme med er at sengene ikke var spesielt gode å sove i. Madrassen var altfor myk og bar preg av billig materiale. Dobbeltdynen var litt liten. Det kan også være litt utfordrende for noen med glassvegger med ingen isolasjon av lyd inn til badet, og at noen av rommene (inkludert vårt) har vinduer ut til resepsjonen og baren der. Det manglet også en rullgardin på det ene vinduet vårt. Men kan absolutt sterkt anbefale hotellet for et helgeopphold i Gdansk.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Malinener
GM_Puro_Gdansk, Dyrektor generalny på PURO Gdansk Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

Dear Malinenersen,

Thank you for choosing our hotel and sharing your opinion.
We invite you to visit again and thank you for the recommendation !

Anmeldt 23. november 2018

Hotellet hadde bra beliggenhet, veldig sentralt og i en stille gate. Topp moderne med fine rom og god frokost. Kanskje litt vanskelig å finne enkelte rom. Noen av de ansatte i resepsjonen var ikke der for å yte god service.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, firmatur

Dear Firmatur,

Thank you for staying with us and sharing your experience here.

I hope to see you back soon, please don't forget to take your friends!

Kind Regards,

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Ingen smil å se fra personalet. Dro du fingeren langs fugene på badet ble du svart...
Renhold så som så.. slitt interiør. Kun polsktalende TV kanaler.
Frokosten var veldig bra med unntak av ihjelstekt bacon og pølser hver dag.
Personalet var hyggelige og hjelpsomme.
Forøvrig ett moderne og hyggelig hotell med perfekt beliggenhet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, OveBell
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Super fint hotell mitt i hjerte av Gdansk. Kan absolutt anbefales!
Masse restauranter å velge blant, stort sett veldig billig mat og drikke. Piwna 47 kan anbefales på det varmeste, dyrere enn andre spisesteder men det er fantastiske lokaler, servitører og mat!
La Pampa leverte også.

Dato for oppholdet: oktober 2018