Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

Kjempe flott hotel med svært god beliggenhet i Gdansk. Vi hadde ikke frokost men denne så bra ut. Ellers valgte vi å oppgradere rom til Superior Plus-standard og det er vi veldig glad for. Veldig fin størrelse på rom, utsikt over by/kanal, kaffemaskin og god seng. Vi kommer til å velge dette neste gang også!

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, P2705WIchristinew
GM_Puro_Gdansk, Dyrektor generalny på PURO Gdansk Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2019

Dear P2705WIchristinew,

thank you for visiting our Hotel and sharing this super opinion here ;)

We look forward to your next visit ;)

Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

Pga tidlig fly ankom vi hotellet tidlig på morgenen. Vi var heldig og fikk rom med en gang. Vi hadde bestilt en leilighet og fikk et flott rom med stue, eget toalett, bad med både badekar og dusj og et flott soverom. TV både i stue og soverom.
Vi hadde bestilt frokost på forhånd og det kan absolutt anbefales. Det var en flott frokost med et utvalg som bør tilfredsstille selv den mest kresne.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, ReidarR_13
GM_Puro_Gdansk, Dyrektor generalny på PURO Gdansk Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2019

Dear ReidarR_13,

thank you for choosing PURO Hotel for your stay in Gdansk.

We look forward to your next visit ;)

Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Nytt og fresht hotell med super beliggenhet og smakfull innredning. Flott rom med god seng og fint og romslig bad. God service, bra frokost og hyggelig bar på øverste etasje. Kan definitivt anbefales :)

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 83gunns
GM_Puro_Gdansk, Dyrektor generalny på PURO Gdansk Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2019

Dear 83guuns,

thank you for choosing our hotel for your stay and we invite for the next one ;)

See you next time, you are very welcome !

Anmeldt 23. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet, supert hotell. Moderne lysdesign på rom. Liten men innholdsrik frokostbuffé. Gratis kaffe for gjester og flott lounge med spill m.m. God service. Elegant og flott totalinntrykk!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, AndreB638

Dear AndreB638,

Thank you for your stay and the amazing note ;)

See you next time, you are very welcome !

Anmeldt 23. februar 2019 via mobile enheter

Ypperlig hotell med gangavstand til alt i gamlebyen! Rommet var moderne og hadde alt samt ansatte var service innstilt. Frokosten var meget bra og jeg vil Anbefale dette hotellet til alle. Neste gang jeg drar til Gdansk skal jeg bo hær!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, A3588BVvictorh