Expedia.comUSD 64
Destinia.comUSD 74
ZenHotels.comUSD 73
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fine, rene, moderne rom, ypperlig plassering med gåavstand til det aller meste. God frokost, men denne var ikke inkludert i vår bestilling og var da svindyr å bestille. Hyggelig personale. Superfin skybar på hotellet med nydelig utsikt utover byen. Anbefales ved reise til Gdansk.

Takk, Ninanst
Monika Murawska, Dyrektor generalny på PURO Gdansk Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Dear Explore551547,

Thank you for choosing PURO Hotel Gdańsk for your stay and the good note !

We look forward to your next visit ;)

Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Flott sentralt hotell, hyggelige ansatte, god komfort på sengene, renslig, flott bar i 8 etg som serverer de beste drinkene ( pornstar martini). Jeg kommer helt klart tilbake her. Vi betalte 65 zloty med taxi fra flyplassen.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, KineLar
Monika Murawska, Dyrektor generalny på PURO Gdansk Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2020

Dear KineLar,

Thank you for choosing PURO Hotel Gdańsk for your stay and your review placed here.

Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, rent og pent hotell. Nytt og moderne. God frokost, hyggelig og hjelpsom betjening. Hotellbar i toppetasjen med gode drinker.
Spa på hotellet, med godt utvalg av behandlinger. Trimrommet var dessverre lite og hadde dårlig utstyrsutvalg. Men hotellet kan virkelig anbefales!

Takk, AnneBeathe

Dear AnneBeathe,

Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Fint, rent og moderne sted. Prisene er ikke så aller verst heller hvis man bestiller i god tid og utenfor høysesong. Frokost kommer utenom. Hotellet ligger sentralt til, og i nærheten av mange gode spisesteder. Anbefales virkelig!

Takk, marievals

Dear marievals,

Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

veldig profesjonell og hjelpsom service. Jeg anbefaler de rene og koselige rommene!

Frokost veldig bra. Vi vil definitivt være tilbake igjen

takket være dette hotellet er Gdańsk enda vakrere

Fru Gosia fra resepsjonen verdens beste resepsjonist. tusen takk og ses snart

Takk, karolbjorn

Dear karolbjorn,