Orbitz.com
Expedia.comUSD 134
Priceline
eDreams
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte denne restaurant med et større selskap og resultatet ble en skuffelse.
Bestillingen var forrett og hovedrett til 12 personer, alt sammen tok over 2h.

Resultatet var varierende men under all kritikk...
Forretten var spisenes men tok alt for lang tid.

Hovedretten kom 50min etter forretten, denne var smakløs, bestillingene ble feil og kjøttet var byttet ut mot enklere sort og kjøkkensjefen hadde absolutt ikke kontroll over rare/medium/well done.

Dette er ikke en restaurant du bør besøke.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, henrik-ohl
Radisson_GDN, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Dear Henrik,Thank you for visiting our Restaurant. I'm really sorry to hear your disappointment. Guest's feedback is very important to us. I will inform our Kitchen Chef about your comment. Please accept our appologies for inconvenience. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdañsk.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i gamlebyen, perfekt som utgangspunkt for å utforske Gdansk.
Servicen er på topp og renholdet er bra. Fine rom med store gode bad. Meget god frokost buffé.
Et lite minus er at sengene er knallharde.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Laader
Radisson_GDN, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. It is a great pleasure for us to find your positive review. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdañsk.

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Et fint hotell som ligger midt i gamlebyen. Rent, nyoppusset og stort rom. Deilig bad! Hyggelig og behjelpelig betjening både i resepsjonen og renholderne. Vi hadde ikke frokost inkludert, og benyttet oss ikke av restauranten. Alle spisestedene i gamlebyen var for fristende.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Snusenmum
Radisson_GDN, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. It is a great pleasure for us to find your fantastic review - thank you so much for sharing your thoughts here. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdañsk.

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Her er det godt å være. Rommene var store (superior rom) og rene. Og de var stille, ingen lyder fra gang eller naborom. Aircondition fungerte bra.
Vi spiste ikke frokost på hotellet da mange og mye billigere frokostrestauranter ligger i kø i gågaten noen skritt unna.
Plasseringen var super i forhold til gamlebyen.
Servicen for veldig bra.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Gryrg
Radisson_GDN, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Anmeldt 5. september 2018

Jeg var så heldig å få 2 netter på Radisson Blue i 60års-gave av mine barn. På egen bekostning forlenget jeg oppholdet med en ekstra natt. Denne ble ca.150 kr dyrere enn de foregående. Er det ikke heller slik at man burde få en lavere pris når en kjøper flere netter? Vi hadde ikke bestilt frokost, da den kostet litt mye synes vi..ca.140 kr. Men ved ankomst fikk vi vite at rommet skulle oppgraderes til Business class, På rommet leste vi i en folder at rom med Business class inkluderte frokost, men når vi kom til frokost neste morgen, fikk vi beskjed i restauranten at dette ikke stemte. I resepsjonen fortalte de at frokosten var tatt bort i avtalen 14 dager tidligere. <merkelig da å ha en folder liggende på rommet som fortalte det motsatte. Ellers var rommet bra, med fin utsikt over byens tak, men vi brukte ikke hotellet`s fasiliteter utenom rommet. Til å være i et land med lave priser, synes vi nok at dette hotellet er litt overpriset, tross fin beliggenhet, svært sentralt.
Elisabeth fra Norge

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Elisabeth B
Radisson_GDN, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Dear Elisabeth, Thank you for staying with us and taking time to review us. Guest's feedback is very important to us. I will inform all heads of departments about your comment. Please accept our apologies for inconvenience with the breakfast, it is true that the breakfast is not included in a standard premium room rate any more, we just changing the room posters at the moment. Thank you so much for sharing your thoughts here. We will be delighted having a chance to welcome you again and awaiting for this opportunity in the future. We are sending our best regards to you. RadissonBlu Hotel Gdañsk.