2 personer ser på dette hotellet
Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 31.10.21
ZenHotels.comUSD 129
Anmeldt 13. februar 2020

SAS Raddisson Blu Hotel Gdansk ligger perfekt til på torget i gamlebyen. 3 skritt, og du er der det skjer kan det bli bedre..?
Ja så absolutt, for både rommet, sengene og frokosten er perfekt og da kan det ikke bli bedre.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, Terje1
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Fint reint og store fine rom. Stortrives her. Perfekt beliggenhet og gode atmosfære. Myke senge. Jeg hadde bestilt tre rom å vi alle fikk sove vedsidenav hverandre. Litt synd kokken var syk på nattestid men ellers alt tipp topp

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, amalieolsen93
Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

Bodde ikke på hotellet, men det gjorde min tante og onkel. Hun fylte 60 år den dagen de sjekket inn. Fikk oppgradert til suite, og fikk fantastisk service under hele oppholdet.
Resepsjonisten var svært hyggelig

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, elisabethh28
Anmeldt 19. desember 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger rett ved Neptun Fontenen på torget i gamlebyen. Flott hotell, store rom og gode senger. Egen lobbybar med billiard, spa og treningssenter i kjelleren. Veldig hyggelig betjening. Hotellet tilbyr gratis utlån av sykler. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, RagnarD
Anmeldt 6. november 2019

Veldig fint hotell med fine rom og gode senger. Veldig bra renhold og hyggelig betjening. God mat på hotellet selv om vi spiste mest ute. Gåavstand til det meste. Gratis kjeks, kaker, vann og kaffe i resepsjonen. Kan virkelig anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, BenteT128