4 personer ser på dette hotellet
Trip.com
HurbUSD 102
Anmeldt 4. juli 2021

Nydelig hotell i gamle byen. Midt i smørøyet. Store flotte rom. Flott bad. Hyggelig betjening. Nydelig resepsjon.
Alt man ønske seg av et hotell.
Vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet.
Mener det burde være 5 stjerner

Takk, mg09f0ttpe
Michał Ziegert, General Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Dear mg09f0ttpe,

Thank you for sharing your experience at the Radisson BLU Gdansk! A perfect stay is something we always aim at, the pleasure is truly on our side.

I hope we will stay your first and best choice forever during your trips to Gdansk.

Best Regards,
Michal Ziegert
General Manager

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

God standard, god service. Store rom, god seng og puter. Gode håndklær. Roomservice.Godt reinhold. Perfekt beliggenhet midt i gågaten. Stille og rolig til tross for sentral beliggenhet. Anbefales for par og familie.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 88jaana
Radisson Blu, General Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Dear Guest, thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. Waiting to welcome you again! Radisson Blu Hotel Gdańsk Team

Anmeldt 13. februar 2020

SAS Raddisson Blu Hotel Gdansk ligger perfekt til på torget i gamlebyen. 3 skritt, og du er der det skjer kan det bli bedre..?
Ja så absolutt, for både rommet, sengene og frokosten er perfekt og da kan det ikke bli bedre.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, Terje1
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Fint reint og store fine rom. Stortrives her. Perfekt beliggenhet og gode atmosfære. Myke senge. Jeg hadde bestilt tre rom å vi alle fikk sove vedsidenav hverandre. Litt synd kokken var syk på nattestid men ellers alt tipp topp

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, amalieolsen93
Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

Bodde ikke på hotellet, men det gjorde min tante og onkel. Hun fylte 60 år den dagen de sjekket inn. Fikk oppgradert til suite, og fikk fantastisk service under hele oppholdet.
Resepsjonisten var svært hyggelig

Dato for oppholdet: desember 2019