FindHotel
ZenHotels.comUSD 78
Anmeldt 23. august 2021

Ligger på torget i Gdansk, så gåavstand til alt. Nydelige senger og puter. Rommet var stort og flott.
Frokosten var noe kjedelig, veldig polsk :( . Neste gang blir det ikke bestilt med inkl frokost…..

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, jgulbr422229
Michał Ziegert, General Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Dear jgulbr422229,

Thank you very much for sharing your experience, I'm glad your stay was good. I wish we could fit a bit better to your needs at breakfast, we try to serve different dishes, but I appreciate your point of view. In the following weeks, I've scheduled a brainstorming meeting with my restaurant team, we will make sure breakfast is fantastic and definitely not boring.
Kind Regards,
Michal Ziegert
General Manager

Anmeldt 4. juli 2021

Nydelig hotell i gamle byen. Midt i smørøyet. Store flotte rom. Flott bad. Hyggelig betjening. Nydelig resepsjon.
Alt man ønske seg av et hotell.
Vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet.
Mener det burde være 5 stjerner

Takk, mg09f0ttpe
Michał Ziegert, General Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Dear mg09f0ttpe,

Thank you for sharing your experience at the Radisson BLU Gdansk! A perfect stay is something we always aim at, the pleasure is truly on our side.

I hope we will stay your first and best choice forever during your trips to Gdansk.

Best Regards,
Michal Ziegert
General Manager

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

God standard, god service. Store rom, god seng og puter. Gode håndklær. Roomservice.Godt reinhold. Perfekt beliggenhet midt i gågaten. Stille og rolig til tross for sentral beliggenhet. Anbefales for par og familie.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 88jaana
Radisson Blu, General Manager på Radisson Blu Hotel Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Dear Guest, thank you for staying with us and taking time to review us in such wonderful way. Waiting to welcome you again! Radisson Blu Hotel Gdańsk Team

Anmeldt 13. februar 2020

SAS Raddisson Blu Hotel Gdansk ligger perfekt til på torget i gamlebyen. 3 skritt, og du er der det skjer kan det bli bedre..?
Ja så absolutt, for både rommet, sengene og frokosten er perfekt og da kan det ikke bli bedre.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, Terje1
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Fint reint og store fine rom. Stortrives her. Perfekt beliggenhet og gode atmosfære. Myke senge. Jeg hadde bestilt tre rom å vi alle fikk sove vedsidenav hverandre. Litt synd kokken var syk på nattestid men ellers alt tipp topp

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, amalieolsen93