“Piroger i Gamlebyen, Gdansk ”
Anmeldelse av Familia Bistro Garbary

Familia Bistro Garbary
Vurdert som nr. 18 av 658 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

I en smal sidegate rett på innsiden av byporten til Gamlebyen ligger den lille, sjarmerende restauranten Familia.
Her serverer de tradisjonsrike retter fra Polen og Litauen til svært hyggelige priser.
Maten er velsmakende, og innbakte piroger med lammekjøtt kan absolutt anbefales. Servicen her er svært bra, og alt i alt et spisested vi gjerne kommer tilbake til.

Takk, Sifgutt

Anmeldt 14. september 2017 via mobile enheter

Ok sted med veldig hyggelig betjening og god service. Maten var dessverre ikke i samsvar med dette, forrett; brunt brød med gratinert ost og hvitløk - og da snakker vi om mye hvitløk. Dette overdøvet alt, og greide også å ta knekken hovedretten, som i utgangspunktet var en kjøttrik gryte som var god på smak, men også denne var ødelagt av alt for mye hvitløk. Sjokoladekaken med is til dessert var helt ok, men ikke noe mer. Store porsjoner.

Takk, Marit S
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

God mat. Alle ble veldig mette. Rimelig ift at er sentralt. Betjening var vennlig og oppmerksom. Kommer sannsynligvis til å komme tilbake senere.

Takk, Asle E
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi kommer alltid hit når vi er i Gdansk. Variert meny, velsmakende mat og konkurransedyktige priser. Lite, intimt lokale.

Takk, Kristine F
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Spiste club sanwitch med kylling til frokost som var godt og passe mengde. Ble litt språkproblemer men de ordnet opp

Takk, Hege C

Reisende som så på Familia Bistro Garbary, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Familia Bistro Garbary? Del dine erfaringer!