Shopping

Lite folk, oversiktlig senter. Planlegg returen dersom en reiser ut dit med taxi. Ikke lett å få... les mer

Anmeldt 11. november 2022
elisabethhD7585NV
Noen timer med shopping

Litt liten, men mye fint og billig. Kunne vært bedre alternativer når det gjelder mat, og lekepark... les mer

Anmeldt 9. juli 2022
soncao83

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 21. mai 2018

Fint Outlet med mange av de kjente merkene tilstede, lave priser ift Norske priser, oversiktilig og ryddig, lett adkomst med taxi

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Wanderer403447
Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

Lite variert utvalg. Derimot skal en handle sko eller sports klær så har denne plassen flust av dette. Selve senteret var ryddig å flott. Koster ca 70plz fra Gdansk/gamle byen med taxi en vei.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Vegard K
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Reiste hit en mandag og det var generelt lite folk her. Masse butikker, men mye uinteressant for oss. Flere butikker med kjente merker, men leter du etter noe spesielt er dette ikke stedet. Bærer preg av å være et outlet med noe utrangert vareutvalg. Anbefaler heller en tur på Galeria Baltycka

Dato for opplevelse: februar 2018
6  Takk, MaggieIB
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Jeg ble positivt overrasket over dette kjøpesenteret. Det er et godt utvalg, og man kan finne kupp. Prisene er en del lavere enn i Norge, men en del kjente merkeklær er fortsatt en del dyrere enn andre klær i Polen.
Jeg fant mye bra til gode priser.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 734aleksanderm
Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Vi hadde gode forventninger til denne outleten med 100 butikker, men ble veldig skuffet. Dårlig utvalg og høye priser. Vi kjøpte ingenting. Dro rett til Galeria Baltyka, der det var mye bedre utvalg og rimeligere priser (paradoksalt nok).

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, ronandersen