Thao Thai - Thai Massage
Dyktige massører

Vi var to venninner som hadde 1 time hver med "hode, nakke- og ryggmassasje" her. Veldig fornøyd... les mer

Anmeldt 5. januar 2020
Sarab1992
Larvik, Norge
Thai massasje

Bestilte klassisk thai massasje, og ble forklart hva dette er med mulighet for å endre behandling... les mer

Anmeldt 25. juli 2019
AnitRasc
Trondheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Utmerket behandling av ypperste kvalitet! Anbefaler dette stedet til alle som ønsker massasje eller andre behandlinger av høy kvalitet til en fornuftig pris.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Martineia
Anmeldt 4. oktober 2018

Vi valgte massasjetype gjennom nettsiden vi fant på tripadvisor og det samsvarer ikke med brosjyren og teknikkene de selv bruker. Dessuten var det stor forskjell på massørene. Min mor ble ikke spurt om styrken på massasjen og underveis tok massøren seg både en drikkepause og en luftepause. Venterommet er også ganske sliten og stusselig og benkene var uten hull, noe vi kjente i nakken.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, LS3N
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

De 2 raskeste timene i mitt liv. Masasjen var fantastisk og ikke et sekund for kort. Personalet er utrolig profesjonellt og pratet ikke mellom verandre og passet hele tiden på at du hadde det bra!
Stedet er ikke spesielt rimelig til å være Gdansk kanskje, men likevel verdt alle pengene!!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, vildeal
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

En ny opplevelse var det, og ikke vet jeg om det er slik det skal være, men skikkelig knaing det var det. Litt uvant å bli tråkket på, men ryggen vil gjerne komme tilbake. Pent og tilsynelatende rent lokale. Massøren spurte om jeg ville ha soft, medium eller hard massasje. Valgte medium og det var nok akkurat passe for min smak. Anbefales om du har behov for å kna rygg og skuldre.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Steinarmsm
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi var der to ganger, en gang tok jeg kokos olje massasje, helt grei men for det meste bare stryking og min man tok aroma terapi og var veldig fornøyd. Andre gangene tok jeg tradisjonel thai massasje og det var helt fantastisk! Litt vondt godt! Anbefaler virkelig det! De ønsker tips etter massasjen, så lurt å ha små lapper til det,

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Sara N