Thao Thai - Thai Massage
God massasje!

Var her for både gravidmassasje og fotmassasje, begge deler var en suksess! Massøren var hyggelig... les mer

Anmeldt 25. mars 2024
Anna K
Stavanger, Norge
Anbefales!

Anbefales på det sterkeste. Riktignok vår første opplevelse med thai massasje men ble en veldig... les mer

Anmeldt 18. august 2023
Julie K

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
fra kr 744,57
fra kr 231,51
fra kr 1 811,40
fra kr 1 584,54
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg tok massasje 2 ganger her under mitt opphold i Gdansk. De har 2 forskjellige steder. Første gangen tok jeg i Spichrzowa-gate mens gang nr. 2 var i Szeroka-gate. Det var 2 svært ulike opplevelser! Gang nr 1 var fantastisk og jeg valgte å skrive egen anmeldelse på det.

Gang nr 2, altså her, var en veldig negativ opplevelse. Massøren pratet og lo høyt gjentatte ganger under massasje noe som var svært forstyrrende både for meg og for vedkommende som lå bak et annet forheng. I tillegg tok hun ikke hensyn til mine behov. Jeg hadde sagt tydelig ifra på forhånd at jeg ikke ønsket stretching eller lignende pga ryggoperasjon, allikevel gjorde hun dette med motstand fra meg hvor jeg gjentok at jeg absolutt ikke ønsket dette. Massasjetimen var en negativ opplevelse kun pga massøren som var respektløs, høylytt og generelt hadde en opptreden som ikke var passende. Hun diskuterte og sa seg uenig i at jeg ikke ville ble strukket. Helt upassende!!
Jeg har tatt veldig mye massasje i mange forskjellige byer, men aldri opplevd lignende oppførsel noen steder. En svært negativ opplevelse for meg!
I tillegg er det ikke egne rom med dører, kun rom med forheng imellom. Dvs, det var iallefall det vi fikk.

Takk, kselboskar
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Utmerket behandling av ypperste kvalitet! Anbefaler dette stedet til alle som ønsker massasje eller andre behandlinger av høy kvalitet til en fornuftig pris.

Takk, Martineia
Anmeldt 4. oktober 2018

Vi valgte massasjetype gjennom nettsiden vi fant på tripadvisor og det samsvarer ikke med brosjyren og teknikkene de selv bruker. Dessuten var det stor forskjell på massørene. Min mor ble ikke spurt om styrken på massasjen og underveis tok massøren seg både en drikkepause og en luftepause. Venterommet er også ganske sliten og stusselig og benkene var uten hull, noe vi kjente i nakken.

2  Takk, LS3N
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

De 2 raskeste timene i mitt liv. Masasjen var fantastisk og ikke et sekund for kort. Personalet er utrolig profesjonellt og pratet ikke mellom verandre og passet hele tiden på at du hadde det bra!
Stedet er ikke spesielt rimelig til å være Gdansk kanskje, men likevel verdt alle pengene!!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, vildeal
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

En ny opplevelse var det, og ikke vet jeg om det er slik det skal være, men skikkelig knaing det var det. Litt uvant å bli tråkket på, men ryggen vil gjerne komme tilbake. Pent og tilsynelatende rent lokale. Massøren spurte om jeg ville ha soft, medium eller hard massasje. Valgte medium og det var nok akkurat passe for min smak. Anbefales om du har behov for å kna rygg og skuldre.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Steinarmsm