“Uanmeldt lønsj”
Anmeldelse av Piwna47 Food & Wine

Piwna47 Food & Wine
Vurdert som nr. 56 av 929 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Anbefales! Profesjonelle og hyggelige servitører.
Veldig god mat, og flott lokale! Kan anbefale Pasta Seafood, en spennende og god rett!

Takk, Bård D

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Veldig kjekk og rolig restaurant. Vi spiste lunsj her. Mye godt å velge i. Hyggelig betjening og flotte lokaler.

Salaten var svært god. Det samme var forretten med skalldyr og fisk.

Takk, GEM_reiser
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vi var to stk som møtte opp uanmeldt. Fikk bord umiddelbart, selv om det var fullt. Veldig god service og hyggelig personale. Maten var helt fantastisk....vinen var også helt topp :-) Anbefales..

Takk, tomnyba
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra spareribs. Hyggelig stemning. Fikk bord uten å ha bestilt, men det var egentlig fullt. God service

Takk, Tonje A
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Salaten var veldig salt, men god. Brusen var ikke særlig god. Men utrulig koslig plass der du kan sitte på baksiden av resturanten i et glasshus.

Takk, Expedition817363

Reisende som så på Piwna47 Food & Wine, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Piwna47 Food & Wine? Del dine erfaringer!