“God mat og godt utvalg av drikke!”
Anmeldelse av Piwna47 Food & Wine

Piwna47 Food & Wine
Vurdert som nr. 62 av 921 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

3 vennepar hadde en fin kveld! Ble tatt godt i mot av vennlig personal. Maten smakte godt og vinmenyen var stor. Vi hadde bestilt bord og det var lurt. Det burde vært flere wc ift lokalet. Restauranten ligger ved siden av Mariakirken, lett å finne.

Takk, TorleivS

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig lekkert sted med god atmosfære. Spiste karamellisert spareribs som var fantastisk god. Proffe servitører med god kunnskap om mat og vin. En flott kveld, anbefales

Takk, 643veronicat
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Et koselig fint sted som anbefales sterkt. Vi fikk den mest observante og serviceinnstilte servitøren som hele tiden hadde kontakt med oss, aldri tomme glass. Vi hadde karamellisert spareribs, perfekt tilberedt og fantastisk god smak. Vi spiste mye og drakk vin og prosecco for 1000.- Lokalene var også koselige som ga en lun atmosfære. Vi skal tilbake en gang til før vi returnerer til Norge.

Takk, 767juliani
Anmeldt 3. desember 2018

Fin beliggenhet i gamlebyen v/kirken. Uten forhåndsreservasjon fikk vi hyggelig bord ute i vinterhaven. Høflige og proffe kelnere. Stort utvalg av vin. Med drikke før maten, vin til mat og kaffe avec, totalt ca NOK 1000.- for 3 personer. Alle matretter falt i smak.

Takk, Lars R
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Veldig skuffende opplevelse. Vi bestilte hjortekjøtt og så frem til et godt måltid. Det vi fikk servert var veldig sterkt og smakte kun wasabi eller pepperrot. Kjøttet var ikke stekt og potetmosen var ikke god. For en familie på 4 betalte vi 1200 kroner og måtte gå videre å kjøpe mer mat et annet sted. Anbefaler ikke. God vin, men det får man like god og billigere et annet sted.

Takk, Edel M

Reisende som så på Piwna47 Food & Wine, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Piwna47 Food & Wine? Del dine erfaringer!