“Middag”
Anmeldelse av Piwna47 Food & Wine

Piwna47 Food & Wine
Vurdert som nr. 42 av 782 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

For første gang i Gdansk for min del. Spennende å lete etter gode restauranter. Min mann hadde vore her før, og ville gjerne tilbake!
Vi var innom å bestilte bord tidligere på dagen. Nydelig lokale, herlig atmosfære, godt å være akkurat der.
God service, god mat og drikke. Kort og godt, hyggelig sted. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, jannehelenl

Anmeldt 27. mai 2019 via mobile enheter

En fantastisk frokost! Kult lokale og god service. Helt klart favoritt stedet for å innta en nydelig frokost/brunsj!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, jmilo87
Anmeldt 19. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig mat& imøtekommende betjening! Kan anbefales på det varmeste, vi ble servert av Nikolay og Sara.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, hermanO1255
Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig lokale og betjening, flott mat og drikke, nydelig sangria og fine priser. Hit kommer vi tilbake neste gang

Dato for besøk: april 2019
Takk, 890hanneb
Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Men er stort og fint inne.
Maten var upåklagelig. Servicen var fantastisk. Overkommelige priser.
Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: april 2019
Takk, 854rune_

Reisende som så på Piwna47 Food & Wine, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Piwna47 Food & Wine? Del dine erfaringer!