“Nydelig mat, atmosfære og byens beste servitør.”
Anmeldelse av Piwna47 Food & Wine

Piwna47 Food & Wine
Vurdert som nr. 57 av 986 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, forrett for 2, Tunfisk og Torsk av ypperste klasse. Ung jente som var veldig flink servitør og vinkelner.
Veldig hyggelig og har et stort talent til å bli byens beste hovmester. Den aller beste servitøren vi har hatt i Gdansk.

Takk, Hsj70

Anmeldt 7. mars 2020

Atmosfære, service, mat og drikke - anbefales på det varmeste! Verdt hver krone. Spiste biff til hovedrett, og sammen med tilbehøret var den magisk!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, ingridmK3428UT
Anmeldt 1. mars 2020

Vi var på Piwna47 to ganger i løpet av en langhelg. Første besøk var forhåndsbestilt og veldig bra. Maten var nydelig, servicen var god og atmosfæren var svært god.

Da vi gikk tilbake to dager etter var dette ikke et planlagt besøk. Vi fikk mat som var bortimot kald. Det kom tilbud om å få den oppvarmet, noe vi avslo! så de var serviceminded, men stedet droppet litt i forhold til forventningene.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, sandnes1
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Vi feiret vår bryllupsdag med en fantastisk tre-retters middag. Nydelige smaker, lekkert dandert og med gode anbefalinger for vin. Serveringen var både hyggelig og behagelig. Restauranten ligger sentralt i gamlebyen. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, paast69
Piwna47, Manager på Piwna47 Food & Wine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Dear Guest,
thank you very much, we hope to host you once again!

Anmeldt 2. februar 2020

Lørdag i Gdansk var en populær restaurantdag, selv utenfor sesong - og vi havnet tilfeldigvis på Piwna47 etter å ha vandret litt gatelangs. Vi ble møtt med hyggelig service, og fikk servert en veldig god middag med tilhørende vin. Har lest tidligere anmeldelser om seigt kjøtt og sterke sauser, men ble positivt overrasket da vi bestilte hovedrett med biff og torsk. Kanskje litt lite tilbehør, men veldig elegant tilberedt, og gode smaker! Gjentok besøket til lunsj neste dag, og valgte da "Healthy Pancaces" fra frokost/lunsj-menyen. Disse kunne med fordel hatt mer smak, men mettet godt - og den totale opplevelsen var god grunnet koselige og gjennomførte omgivelser og god service. Prisene er det ingenting å si på, hvilket forsåvidt gjelder de fleste restauranter i Gdansk..

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Kristin H

Reisende som så på Piwna47 Food & Wine, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Piwna47 Food & Wine? Del dine erfaringer!