“Hipster-havn i turisttråkket”
Anmeldelse av Drukarnia Cafe

Drukarnia Cafe
Vurdert som nr. 6 av 38 Kaffe og te i Gdansk
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Etter flere timer i turisttråkket kom vi over denne kaffeoasen. Rolig atmosfære med chic techno på høytalerne. Meget god kaffe. Et fint lite utvalg lokale øl og kaker.

Takk, Slavisa S

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Godt utvalg av alle typer kaffi. Testet v60 og aeropress. God kaffi men litt svak. Anbefales. Koselig café.

Takk, Sigbjørn U
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Dette stedet har en utrolig god kaffe, vi drakk v60 drypp med to ulike bønner. Upåklagelig kaffe, litt å gå på på service, men svært god v60. Vi spiste kake den ene dagen, store gode stykker.

Takk, Anne A
Anmeldt 26. mars 2017 via mobile enheter

God kaffe. Tilbyr både håndbrygg og espressodrikker. Tre ulike bønner å velge mellom fra samme brenneri. Stilig lokale og god stemning. Meget hyggelig personale. Kaken var noe tørr og kjedelig.

Takk, jglund
Anmeldt 3. februar 2017 via mobile enheter

Lite utvalg i frokost. Ble ikke mett. Fantastisk god kaffe og en kafe som du vil huske. Kom hit for kaffen og folket bak disken.

Takk, Silje_Oie

Reisende som så på Drukarnia Cafe, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Drukarnia Cafe? Del dine erfaringer!