“Veldig god restaurant”

Prologue Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 15 av 780 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Vi spiste nydelig biff her! Fantastisk fint tilberedt og god smak! Fikk hjemmlaga brød og en slags agurk sorbet før maten. Nydelig sjokoladefondant til dessert! Smilende og flinke servitører!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, jksandnes1982
AnettaSW, Owner på Prologue Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Dear juliekA4247CL

It was a pleasure to welcome you in our restaurant. Thank you for your visit and kind words of appreciation.. your happiness is always our priority.
We do hope you enjoyed city break in Gdańsk and we are looking forward to see you again!

Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Dette er en restaurant med høye krav til kvalitet og profesjonalitet. God service, nydelig mat, mellomretter og oppmerksomme servitører skjuler seg bak en relativt anonym fasade. Anbefales!

Takk, iselinm2017
Anmeldt 7. mai 2019

Michelin følelsen i Gdansk.
Nydelig mat. Profesjonelle ansatte.

Alt i alt en kjempeopplevelse.

Koster litt sammenlignet med andre restauranter i området, men det er verdt det.

1200 NOK for 2 personer. 3 retter. 3 glass vin.

Takk, Kristoffer E
AnettaSW, Owner på Prologue Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2019

Dear Kristoffer E

Thank you for your visit and kind words of appreciation towards our food and hospitality. It is a real joy for us to see that our effort to deliver truly memorable experience is not going unnoticed.
Our prices are simply reflection of the quality of produce we offer in our menu and labour intesive techniques that go into preparation of our dishes. We can assure you that relatively speaking our prices are much more fair than many “cheaper” restaurants in the city.
Thank you very much for taking the time to share your opinion here on TA, we very much appreciate it and hope to see you again soon!

Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Hadde vert i Gdansk i 3 dager da vi tilfeldigvis leste menyen på utsiden av restauranten og bestemte oss for å sjekke om det var ledig. Det var det, og vi fikk et koselig bord ved vinduet og i nærheten av kokkene. Åpent kjøkken slik at vi kunne se når de lagde maten.
Først fikk vi en liten teaser, det var hjemmelagd brød med røykt salt smør ved siden av. Skikkelig godt. Vi bestilte slow cooked smoked pork belly til hovedrett. Dette var helt fantastisk! Nydelige råvarer, mørt og fint kjøtt og veldig pent anrettet.
Desserten var også god, varm sjokoladeterte med is.
Til maten hadde vi en god rødvin.
Betjeningen var høflig, smilende og svært profesjonelle. Vi følte vi fikk god kvalitet for det vi betalte for. Håper å få besøke denne restauranten igjen!

Takk, monicabW7055LH
AnettaSW, Owner på Prologue Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2019

Dear monicabW7055LH

We are glad you have found us! And also thrilled to hear our food and hospitality made your evening truly memorable.
We love what we do in Prologue therefore realising our guest respond to our dining experience with such passion really makes all our efforts worth a while.
Thank you ever so much for your visit but also for taking the time to share your opinion here on TA.
We hope to see you again soon.

Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Dette er et svært hyggelig sted ved kanalen i Gdansk, og med usedvanlig god mat. Etter en god forrett fikk vi en liten sorbet før vi spiste deilig Pork belly, og avsluttet med en rabarbra dessert.
Hyggelig betjening, og vi 20 mannfolka fra Norge koste oss

Takk, TerjeJ204

Dear TerjeJ204

It was our pleasure to welcome you and your party in Prologue, it is very so nice to hear you’ve had an evening to remember. Thank you for choosing our restaurant and also for sharing your experience here on TA.
We hope to see you again soon.

Reisende som så på Prologue Restaurant & Bar, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Prologue Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!