Kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

God service, vennlige og god kartlegging av smak og ønsker. Fantastiske drinker! De traff bra på... les mer

Anmeldt 19. mai 2023
Bjate
Larvik, Norge
Gode og personlige drinker

De spør deg hva du liker av smaker, type drinker, osv, og lager noe basert på dette. Veldig gode... les mer

Anmeldt 7. mars 2023
502remil
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Fantastiske drinker, lager ting du ikke viste du likte 😁 kjempe godt drikke laget av ordenlige ingredienser

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 33espens
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Var her for å teste etter å ha sett på TripAdvisor at mange var fornøyde, og vi forstår veldig godt hvorfor! De spurte hvilke smaker vi likte og lagde drinker ut ifra svarene våre. Virkelig en plass man bør prøve ut hvis man skal til gdansk! Alt vi smakte på falt i smak og vi kommer gjerne tilbake hit!

Vi var hær på en torsdag og da var det ikke så mange mennesker, noe vi synes var helt perfekt. En fin plass hvor man faktisk kan høre hva den på siden faktisk sier!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, vildesamdal
Anmeldt 9. september 2018

De ansatte kom bort til bordet og intervjuet oss om hva vi liker å drikke, hvilke smaker vi liker osv. Ettepå gikk de bak disken og lagde fantastisk gode drinker basert på det vi liker. FANTASTISK!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Mette S
PixelCocktails_Fun, Kierownik på Pixel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2018

Hello Mette!
Thank You very much for Your kind review.
We have to ask one question.
Your review says that everything service and cocktails were great so why only 3 stars?
Is there anything that we can do better next time?
Thanks again and we hope to see You again.
King regards
Pixel Team

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelige bartenderen som ville gjøre alt for at drinkene skulle smake, de holdte til og med åpent lenger bare fordi vi var en stor gruppe der! Skal tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 369kajat
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Byens beste gin & tonic🙌 Ligger sentralt i enden av gamlebyen. Stort utvalg av veldig gjennomtenkte og godt utførte drinker. Rolig bar med uteområde. Ligger i en bakgate slik at man blir skjermet fra bystøy.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, sigbj_rnr2018