“Biff”
Anmeldelse av Time Out Restaurant

Time Out Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 22 Dessert i Gdansk
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god bifftallerken. Og godt tilbehør. Helt grei pris. Hyggelig betjening. Ligger ikke så langt fra Mariakirken.

Takk, 503hegem

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

En veldig koselig uterestaurant midt i hjertet av Gdansk. Koselig å sitte her å se på folke mylderet. God billig mat å drikke. Anbefaler et besøk her!

Dato for besøk: august 2018
Takk, arnee2017
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig og rask betjening. Vi spiste hamburger, den var ganske smakløs og med litt kjedelig tilbehør. Ville ikke spist her igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, TheaK760
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vi gikk litt utenom hovedgata og endte opp her. Vi bestilte burger, pasta og biff og alle var fornøyd.
Rask og god service. Veldig god mat.
Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, torh380
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Var her for å se FA-cupfinalen. Lite lyd på TVene i 1. Etasje. Maten var helt grei uten at den imponerte særlig. God stemning under kampen! :-)

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 508kristiana

Reisende som så på Time Out Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Time Out Restaurant? Del dine erfaringer!