“Veldig god mat og god service.”
Anmeldelse av Time Out Restaurant

Time Out Restaurant
Vurdert som nr. 93 av 920 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service. Smilende servitører. Fikk reservere bord på kort varsel og sett dagens fotballkamp. Her skal vi tilbake!

Takk, Goggi77

Anmeldt 2. mars 2020

Etter litt googling og spørring av andre resturanter / Pubber, konkluderte vi med at dette var blandt (om ikke) den eneste puben i gamlebyen som viste engelsk og Europeisk fotball. Sendte Melding til de på facebook og fikk svar innen en halvtime om de viste en spesefikk kamp, fikk til svar at de gjorde de, og om jeg ville reservere bord? Det gjorde jeg, og det skulle vise seg å være lurt, da det var begrenset sitteplass i området rundt tv skjermene. Litt takhøyde hva anngår promille på klientellet (les: høylytte og bålskjenkte Finner) Ellers veldig bra betjening, greit utvalg i menyen, da dette slår meg mer som en pub enn et spisested.
Særdeles rimelige priser.

En meget kjærkommen pub vist du er av den fotballinteressette sorten, og husk å tinge bord om mulig.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, MrSjo87
Anmeldt 12. januar 2020 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger å sett premier league. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Veldig god mat, har spist en del forskjellig her og er alltid fornøyd. Anbefales et besøk om en er i Gdansk

Dato for besøk: januar 2020
Takk, annmargaret_2019
Anmeldt 16. desember 2019

Hvis du skal se fotball i Gdansk er Time Out et godt valg. Mange skjermer og betjeningen er behjelpelig med og bytte skjerm til den kampen du vil se. Hadde både premier League og La Liga. God mat og rimelig drikke var ingen ulempe heller.
Det eneste er at det kan være lurt og booke et bord på forhånd. Kan bli rimelig fullt under populære kamper.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, KjetilB172
Anmeldt 29. november 2019 via mobile enheter

Fire personer. Fire ulike burgere. Veldig gode burgere. Godt tappet øl. Litt enkelt utvalg, men det vi drakk var godt. Omgivelsene er enkle men mange skjermer til å se sport. Hyggelig service. God lunsj.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 489geirh

Reisende som så på Time Out Restaurant, så også på

Har du vært i Time Out Restaurant? Del dine erfaringer!