“Taste meny”

Winne Grono
Vurdert som nr. 5 av 985 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi gikk for taste meny.
Alle måltidene var helt fantastiske, men dessverre så ble de servert av to kunnskapsløse servitører som beskrev hver rett med «here you are».
Vi prøvde å få de til å forklare hva de serverte, men det var null kunnskap.

Trist at så god mat blir ødelagt av servitører som hater yrket sitt.
At dametoalettet ikke var rengjort gjorde det ikke bedre

2  Takk, ssjolstad

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig serviceinnstilt og hyggelig servitør og utrolig bra og gjennomført måltid. Beste vi har hatt i Gdansk. Anbefales.

Takk, H9412HZkarens
Anmeldt 7. oktober 2020

Den beste matopplevelsen både meg og min partner har hatt! Vi gikk hit den siste dagen vår i Gdansk og angrer på at vi ikke prøvde det ut tidligere. Alt får toppscore av oss! Kommer definitivt tilbake ved en senere anledning.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 22avys
Arkadiusz O, Owner på Winne Grono, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2021

Tusen takk og vi sees snart :)

Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

God mat og drikke. Valgte stedet kun pga 1 plass på tripadvisor, og angrer ikke. Litt slitt lokale, men tydelig en populær plass. Godt med folk, så tok en stund før vi fikk maten. Men når vi først fikk den var det verdt ventingen. En mør og deilig biff og andelår kan absolutt anbefales

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 978vegards
arkadiuszo714, Właściciel på Winne Grono, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Takk for ordene dine

Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god atmosfære! Litt slapp betjening og kjedelig lokale. Alt i alt ein god opplevelse.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 709k_reb
arkadiuszo714, Właściciel på Winne Grono, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Takk

Reisende som så på Winne Grono, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Winne Grono? Del dine erfaringer!