“Bra og billig”

Jack's Bar & Restaurant Fahrenheit
Vurdert som nr. 409 av 827 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 11. september 2019

Deilig frokost , mye english breakfast for pengene !
Store drinker , koselige lokaler , uteservering .
Så Norge-Sverige på stor skjerm , bra stemning !
Kjempe hyggelig kelner , ung mann på dagtid
Noe mere sur betjening kveldstid . Unnskyldningen får være at det VAR mye å gjøre .
Uansett kommer garantert tilbake om vi kommer igjen til G dansk !

Dato for besøk: september 2019
Takk, LillAnn L

Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Vi var 4 stk som skulle ha noe enkelt,det ble derfor hamburgere. Vi fikk maten raskt og betjeningen fulgte opp. Etter vi hadde spist ønsket vi en Mojito, dette ble den beste Mojito i Gdansk. Bør absolutt prøves.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Krmno
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Kom inn i restauranten, og måtte vente veldig lenge for å få meny, samt tok det utrolig lang til før vi fikk bestille, og ventet i en time på mat som ikke var god. Tørre og seige poteter, og kjøtt som var overstekt. Servicen var veldig dårlig, og vi ville nesten advare folk som kom, grunnet den veldig lange ventetiden.

Dato for besøk: august 2019
Takk, hallois123
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god mat! Super betjening som fulgte oss opp gjennom hele besøket. Fint å kunne sitte ute å se ut i gå gata, masse morsom underholdning med gateartister. Kommer tilbake hit!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, helenehho
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Vi fikk en helt super servitør. Oppmerksom, artig, blid og hyggelig. Maten sto også til forventningene. (Forventer man gourmetmat, så bør man kanskje la være å gå til en sånn type restaurant som minner om Friday's).

Dato for besøk: juli 2019
Takk, fa4nja

Reisende som så på Jack's Bar & Restaurant Fahrenheit, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Jack's Bar & Restaurant Fahrenheit? Del dine erfaringer!