Privat flyplasstransport: Fra flyplassen Gdansk (GDN) til hotell i Gdansk

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Prestige Line - Airport Transfer Gdansk/Tours på
Anmeldt 14. oktober 2018

Blid og hyggelig sjåfør. Behjelpelig med baggasje. Behjelpelig med det vi måtte trenge. Gode anbefalinger om byen.
Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, henrikhem
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med å kjøre standsmessig til flyplassen. Nå vet vi hvem vi skal kontakte hver gang vi reiser til Gdansk

Takk, Perry Jensen B
Anmeldt 12. august 2018

Godt å bli hentet i en bil av høy standard. Særlig ved første besøk i Gdansk; ikke alltid like lett å finne fram i en ukjent by. Det kostet nok vesentlig mer enn alternativene, men var verd det.

Dato for opplevelse: august 2018
3  Takk, Bjaas54
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Prestige Line er et seriøst firma, sjåførene snakker godt engelsk, og servicen er upåklagelig. Det koster litt mer enn taxi, men er vel verdt pengene! Transport fra dør til dør. Vi brukte prestige line både fra og til Gdansk flyplass. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Linda L
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte en eksklusiv Mercedes for opphenting dagen før turen. Positiv, kjapp respons med en gunstig pris gjorde dette til førstevalget vårt. Sjåføren var pent kledd, hadde kjempeflott bil og var serviceinnstilt. Vi ankom i regnvær og ble møtt på flyplassen av privatsjåfør.
Vi vil absolutt bruke Prestige Line ved flere Gdansk-besøk.

1  Takk, henrikhem
Prestige L, Dyrektor generalny på Prestige Line - Airport Transfer Gdansk/Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Thank you for using our services, we are glad that you were satisfied. We invite you to visit our beautiful city of Gdansk again.

Pozdrawiam serdecznie / Best regards,
Agnieszka Olech