Ulike måter å oppleve Prestige Line - Airport Transfer Gdansk/Tours på
Anmeldt 17. desember 2018

Vi er meget fornøye med servicen. Ble møtt ved ankomsten av en hyggelig sjåfør. (selv om flyet var nesten 1 time forsinket.)
Tok oss med i en flott Mercedes V klasse til vårt hotell.
Kunne ikke være mer fornøyd. Koster litt mer enn vanlig taxi men verd pengene syntes vi.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, bredejk
Anmeldt 14. oktober 2018

Blid og hyggelig sjåfør. Behjelpelig med baggasje. Behjelpelig med det vi måtte trenge. Gode anbefalinger om byen.
Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, henrikhem
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med å kjøre standsmessig til flyplassen. Nå vet vi hvem vi skal kontakte hver gang vi reiser til Gdansk

Takk, Perry Jensen B
Anmeldt 12. august 2018

Godt å bli hentet i en bil av høy standard. Særlig ved første besøk i Gdansk; ikke alltid like lett å finne fram i en ukjent by. Det kostet nok vesentlig mer enn alternativene, men var verd det.

Dato for opplevelse: august 2018
3  Takk, Bjaas54
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Prestige Line er et seriøst firma, sjåførene snakker godt engelsk, og servicen er upåklagelig. Det koster litt mer enn taxi, men er vel verdt pengene! Transport fra dør til dør. Vi brukte prestige line både fra og til Gdansk flyplass. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Linda L