“Helt ok, men skuffende sett hen til prisnivået”
Anmeldelse av ELIKSIR

ELIKSIR
Bestill bord
ons. 4.8.
20:00
Vurdert som nr. 5 av 924 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte syvretters middag med tilhørende drikkepakke. Dessverre nådde maten ikke opp til forventningene. Et par retter var gode, men ingen store smakseksplosjoner, slik man gjerne forventer på en syvretters. Her burde de kuttet ned på størrelsene og heller satset på smak. Det som trekker opp er klart hosten, David, samt svært koselige og behagelige lokaler.

1  Takk, H9412HZkarens

Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Bestilte 7-retters med tilhørende cocktails.Fantastisk spennende smaker,og god forklaring på innehold i både drink og matrett. Det var kun en rett som ikke falt helt i smak hos samtlige rundt bordet,og det var rødbetrisottoen.. Alt i alt en veldig hyggelig matopplevelse. Takk til Jarek for god oppvertning iløpet av de 3 timene vi var her og koste oss. Vell verdt turen!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, aleksanders220
ktrubisz, Marketing på ELIKSIR, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2020

Thank you so much for your opinion. We're very happy that you enjoyed the visit at our restaurant. Hope to see you again!

Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk plass med veldig god mat og service.
Vil anbefale Simon og Martina som fantastiske servitører

1  Takk, aniytter
ktrubisz, Marketing på ELIKSIR, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Thank you so much for your opinion! Our service always try to be the most professional. We hope you'll visit us again!

Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

Skal være en flott restaurant med et skikkelig utvalg av gode drinker- men dette er ikke min mening.
Det startet med en introduksjon av «den lengste baren i Gdansk». Etterpå ble vi fulgt til et bord for 2.
Ved bestilling av drink før maten så hadde de ikke hverken Hendricks Gin eller Tanqueray Nr.10, fikk da noe lokalprodusert blandevann med en gin som ikke gikk sammen med dette- absolutt ikke en bra start...

Vi bestilte en fem retters meny med tilhørende drink meny på 5 drinker- alt var en stor skuffelse.
Maten holdt absolutt ikke den standarden man forventer og noen av drinkene var ikke mulige å drikke.

Det finnes langt bedre alternativ i Gdansk for en flott middag- styr unna denne!

1  Takk, henrik-ohl
Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Lokalene veldig fin, maten meget god, og drinkene likeså!
Veldig fornøyd med 5 matretter og 5 cocktails.
Super bra service, dyktige servitører og fine priser! Vi kommer tilbake igjen!

Takk, Melineme1

Thank you for your comment! We're happy that you had amazing time at our place, and you could taste our creativity in your dishes. Hope to see you again soon!

Reisende som så på ELIKSIR, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i ELIKSIR? Del dine erfaringer!