“Middelmådig ”
Anmeldelse av Izakaya Sushi Bar

Izakaya Sushi Bar
Vurdert som nr. 81 av 707 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Middelmådig mat, vin og service. Hadde nok ikke valgt denne sushiresturanten igjen fordi det er mange andre å velge i i Gdansk.
Anbefales ikke.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Mette S

Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Stedet ligger fint til langs elva. Litt slapp og lite oppmerksom service. Maten er over gjennomsnittet, men et godt stykke fra den beste sushien jeg har spist.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Jon Olav S
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Spiste sushi her sammen med min bedre halvdel. Veldig god sushi til en grei sum.
Litt høy musikk og kaldt lokale, om noe trekker ned.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, bjorniep
Anmeldt 8. januar 2018 via mobile enheter

Kanskje ett av de bedre sushirestaurantene i gdansk. God service. Variert meny og billig. Set menyene er flere og har god variasjon. Passer for soloreisende. Anbefales

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Silje_Oie
Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk sushi. Vi har aldri før spist så bra sushi og personalet var veldig servicemiminded og hyggelige. Fantastisk atmosfæreKan anbefale på det varmesteVi skal tilbake å spise der i morgen også, så god mat var det

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Linda Z

Reisende som så på Izakaya Sushi Bar, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Izakaya Sushi Bar? Del dine erfaringer!