Expedia.comUSD 48
Vio.com
HurbUSD 52
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet i gamlebyen. Rene rom og gode senger. Hyggelig og hjelpsomme ansatte. Rom i 4 etg føltes noe innestengt pga små vinduer.Lav takbjelke som vi selvfølgelig måtte dunke hodet i ett par ganger ila oppholdet Grei frokost. Minibar og safe på rommet. Heis tom 3 etg. Min venninne glemte sin mobil ved utsjekk men den ble tatt vare på av hotellansatte. Absolutt å anbefale dette hotellet!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Liv N
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Mer sentralt kan en nesten ikke bo . Noen meter å gå over en bro og så er du i gamlebyen. Hotellet er helt greit til en rimelig pris. Pent bad med nye håndklær hver dag. Anbefaler utsikt mot bakgården for å slippe å se rett inn i pariserhjulet vis a vis inngangen. Slipper også støy fra uteserveringen og folkelivet utenfor ved å bo på baksiden. Vi hadde rom 33 og 34 og var vel fornøyd med det. God frokost forresten.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, BeritL_12
Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min var veldig fornøyd med valget av hotell i Gdansk, rommet og badet var perfekt, deilig dusj, renhold var bra, minuset var byggingen uttafor som startet veldig tidlig og det var veldlig lytt, men vi fikk sove uansett!
sentralt til gamlebyen og ei veldig fin gate, mange spisesteder å velge mellom. Hyggelig betjening også!
Kommer nok til å velge samme hotell neste tur til Polen.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, adrianakpn
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening, ligger midt i turistområdet, kort vei til masse spisesteder og severdigheter.

Minuset er at det er mye bråk utenfor hotellet om nettene. Det pågår byggearbeid rett utenfor til kl 0400. Dårlig med renhold av rommene. Vi fikk ikke redd opp sengene et døgn. Baderommet hadde ikke varmekabler. Meget enkelt frokost.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 464akhtarc
Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Bodde her 3 netter med datteren min på 12, og det var midt i blinken! Sentralt i gamlebyen, kort vei til alt. Trivelig personale, og god service. Rommet var lite, men velutstyrt og rent. Det var ikke en lyd fra gatene om kvelden, og sengene var akkurat passe myke - så vi sov utrolig godt! Anbefaler Kobza Haus på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Marit S