Travelocity
Expedia.comUSD 96
eDreamsUSD 139
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Lite hotell, men fornøyd med valget.
Bra rom med grei seng,
bra frukost med godt utvalg ,
bra service og renhold.
noe nattbråk fra bar rett utenfor.
Kort veg til gamlebyen , barer og restauranter i nærheten.
Kan anbefales

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, stigh2013
Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Vi bodde fire netter her. Veldig koselig hotell med kun 9 rom. Det er en liten og koselig frokostsal med god mat og kun 7 bord. Eneste jeg må trekke litt for her er dårlig ventilasjon og ingen air condition på rommet. Med 30 grader ute så blir det veldig varmt på rommet. Helt topp for vinter halvåret, men det blir veldig varmt i sommermåndene.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 487erlendl
Anmeldt 22. februar 2017 via mobile enheter

Vi var to voksne+to tenåringer. Hadde to rom ved siden av hverandre. Fine rom,stilig design. Stille og rolig. God frokost med godt utvalg. Hyggelig personale.
Flyet vårt gikk kl.06 og vi fikk utlevert frokostpose med påsmurt brød,frukt,juice og kjeks kvelden før:-)
Perfekt beliggenhet-kun fem min. til Gamlebyen.
Lite og hyggelig hotell med bra standard.
Anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, StinB
Anmeldt 18. september 2016

Vi ankom hotellet og ble møtt med et smil og en velkomst som om vi var gamle venner. Rommet og fasilitetene var utmerket. Frokosten var kjempegod etter vår mening, eneste var at vi måtte ned til resepsjonen for å få espressobasert kaffe, men dette er en bagatell.
Vi reiste sammen med noen venner som bodde på et annet hotell, alle bestillinger av både det ene og det andre ble ordnet hos oss med resepsjonister som bestilte og arrangerte alt både på kort tid og med resultater bedre enn forventet.

Dette er et lite, men kjempekoselig hotell rett rundt hjørnet til gamlebyen og det eneste negative jeg kan finne på, er at det ikke er heis, men greit nok det er bare tre etasjer

Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Ivar B
Anmeldt 30. august 2016 via mobile enheter

Bestillingen var 2 leiligheter, men vi fikk en leilighet og en sovesal. Feilen ble kompensert med frokost. Og det var en flott frokost med stort utvalg.

Leiligheten var fin med terrasse, men det var noen rare elektriske løsninger.

Renholdet var veldig godt.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, KirstiN767